Reply on: yale #46513:
takže keď to tak pozerám, kebyže tu bolo metro stačila by električká trať Karlova Ves - Zlaté piesky, ostatné časti sa úplne kopírujú.
?
A tiez mam pocit, ze tie reci ani realizovane nebudu, jednak preto, ze su prakticky neuskutocnitelne v plnom rozsahu, a ich realizacia by mala len naklady, a navratnost ziadnu, a dvak preto, ze pri skutocne doslednej realizacii by sa z dvoch pouzitelnych systemov vytoril jeden totalne nepouzitelny, dokonale spajajuci nevyhody oboch
Ámos Keynes
Re #46509 inTony: Hej to je úplne efektívne voziť ľudí popri električkovej trati v autobusoch. Dnešné električkové trate sú vedené v úzkych "koridoroch" mesta. To nie je ako v Prahe či Viedni, kde sa celá časť mesta zváža k jednej linke metra, niečo také bude len v Petržalke aj keď ešte nie je jasné, či to tak bude. Veď v takej Dúbravke máš zástavbu cca 500 - 600 metrov od trate eleketričiek a potom je už les. (Pri ŽST Vinohrady sú od seba vzdialené Vajnorská a Račianksá radiála 1,5km.) Netreba ľudí voziť k zástavkám a predlžovať tak jazdnú dobu - úspory sa vyrovnajú stratám (Viď DD kde je niečo podobné bohužial potrebné) Treba preferenciu, podjazdy/nadjazdy, zmena niektorých zastávok električiek na znamenie (D/H Krčace, Nový záhon, Vozovňa Krasňany) Radšej vrazím vzkm s doplnkových busov do častejších intervalov električiek a som si istý, že to cestujúci viac ocení ako rušenie zastávok.