ufo: ako keby to nebolo na indexovej stranke
d3k0: Aj ked je 30 rokov dost vela, pochybujem, ze sa splni co len 50% toho co si napisal, teda uzemneho planu. To by museli na Slovensko priletiet nejake peniaze a mne sa zda, ze radsej zit takto ako zadlzene (nehovorim ze takto je to dobre - ale VRAJ ma Bratislava vacsi dlh ako (a teraz neviem - jedno alebo druhe) svoju hodnotu / rocny rozpocet). Inak oponujte mi lebo je to iba moj nazor..
TeBeCe a pauzy vodicov: Si pisal ze 5 ma pauzu 30 minut a 1 35. To by znamenalo, ze na jednu jazdenu minutu pripada pre 1 - 0.9 minuty pauzy a pre 5 - 0.57 minuty. Preco je to tak?
All: Kdesi som cital asi pred dvoma rokmi, ze naklady na 1 kilometer jazdy elektricky su okolo 8 korun, autobus okolo 6 a trolejbusu cca. 23. Preto zastavam elektricky pred trolejbusmi, aj ked ceny sa uz zvysili. Nehovorim o vyhodach jedneho ci druheho ale toto hovori za vsetko. Troleje zeru strasne vela ked idu viac ako 40 km/h, ale oplatia sa napriklad na Dlhe diely, Karlovku ci Palisady. Nevie niekto aktualnu statistiku? Dakujem.
All: Koniec politiky, prosim. Ano, vy Cesi ste asi o 30% lepsi, NO A CO???
All: Nepozerajte sa na dpb.sk, lebo je to este viac grcane ako predtym...
To je na zatial asi vsetko, mozno sa este ozvem
PS strasne pekne bezi tato debata. Ja som tu chvilu nebol a nestacil som citat...
d3k0: Aj ked je 30 rokov dost vela, pochybujem, ze sa splni co len 50% toho co si napisal, teda uzemneho planu. To by museli na Slovensko priletiet nejake peniaze a mne sa zda, ze radsej zit takto ako zadlzene (nehovorim ze takto je to dobre - ale VRAJ ma Bratislava vacsi dlh ako (a teraz neviem - jedno alebo druhe) svoju hodnotu / rocny rozpocet). Inak oponujte mi lebo je to iba moj nazor..
TeBeCe a pauzy vodicov: Si pisal ze 5 ma pauzu 30 minut a 1 35. To by znamenalo, ze na jednu jazdenu minutu pripada pre 1 - 0.9 minuty pauzy a pre 5 - 0.57 minuty. Preco je to tak?
All: Kdesi som cital asi pred dvoma rokmi, ze naklady na 1 kilometer jazdy elektricky su okolo 8 korun, autobus okolo 6 a trolejbusu cca. 23. Preto zastavam elektricky pred trolejbusmi, aj ked ceny sa uz zvysili. Nehovorim o vyhodach jedneho ci druheho ale toto hovori za vsetko. Troleje zeru strasne vela ked idu viac ako 40 km/h, ale oplatia sa napriklad na Dlhe diely, Karlovku ci Palisady. Nevie niekto aktualnu statistiku? Dakujem.
All: Koniec politiky, prosim. Ano, vy Cesi ste asi o 30% lepsi, NO A CO???
All: Nepozerajte sa na dpb.sk, lebo je to este viac grcane ako predtym...
To je na zatial asi vsetko, mozno sa este ozvem
PS strasne pekne bezi tato debata. Ja som tu chvilu nebol a nestacil som citat...
Tak ale aby som to teda upresnil, tak kolko stoji na konecnej trebars linka 14, 8, 5 a 1 ?
Ale to uz zas narazame na financie...
DP
Ceske drahy, Ceska republika
ZSR, Sloveska republika
Deutshe bahn, Nemecko
FNME, Italie
RZD,Ruska federace
Ukrzaliznicja, Ukrajina
Portland Central City Streetcar,USA stat Oregon
Tocoma Link Light Rail, USA stat Washington
Severoceske doly,Ceska republika
Dopravni podnik hl.m.Prahy a.s., Ceska republika
Dopravni podniky mest Plzne, Ostravy,Liberce,Olomouce, Ceska republika.
CKD Vagonka s.r.o., Ceska republika
ELIN,Rakousko
SAB Wabco, Svedsko
AOZT,Vagonmas,Sant Peterburg, Ruska federace
Staci?