ufo: ako keby to nebolo na indexovej stranke
d3k0: Aj ked je 30 rokov dost vela, pochybujem, ze sa splni co len 50% toho co si napisal, teda uzemneho planu. To by museli na Slovensko priletiet nejake peniaze a mne sa zda, ze radsej zit takto ako zadlzene (nehovorim ze takto je to dobre - ale VRAJ ma Bratislava vacsi dlh ako (a teraz neviem - jedno alebo druhe) svoju hodnotu / rocny rozpocet). Inak oponujte mi lebo je to iba moj nazor..
TeBeCe a pauzy vodicov: Si pisal ze 5 ma pauzu 30 minut a 1 35. To by znamenalo, ze na jednu jazdenu minutu pripada pre 1 - 0.9 minuty pauzy a pre 5 - 0.57 minuty. Preco je to tak?
All: Kdesi som cital asi pred dvoma rokmi, ze naklady na 1 kilometer jazdy elektricky su okolo 8 korun, autobus okolo 6 a trolejbusu cca. 23. Preto zastavam elektricky pred trolejbusmi, aj ked ceny sa uz zvysili. Nehovorim o vyhodach jedneho ci druheho ale toto hovori za vsetko. Troleje zeru strasne vela ked idu viac ako 40 km/h, ale oplatia sa napriklad na Dlhe diely, Karlovku ci Palisady. Nevie niekto aktualnu statistiku? Dakujem.
All: Koniec politiky, prosim. Ano, vy Cesi ste asi o 30% lepsi, NO A CO???
All: Nepozerajte sa na dpb.sk, lebo je to este viac grcane ako predtym...
To je na zatial asi vsetko, mozno sa este ozvem
PS strasne pekne bezi tato debata. Ja som tu chvilu nebol a nestacil som citat...
d3k0: Aj ked je 30 rokov dost vela, pochybujem, ze sa splni co len 50% toho co si napisal, teda uzemneho planu. To by museli na Slovensko priletiet nejake peniaze a mne sa zda, ze radsej zit takto ako zadlzene (nehovorim ze takto je to dobre - ale VRAJ ma Bratislava vacsi dlh ako (a teraz neviem - jedno alebo druhe) svoju hodnotu / rocny rozpocet). Inak oponujte mi lebo je to iba moj nazor..
TeBeCe a pauzy vodicov: Si pisal ze 5 ma pauzu 30 minut a 1 35. To by znamenalo, ze na jednu jazdenu minutu pripada pre 1 - 0.9 minuty pauzy a pre 5 - 0.57 minuty. Preco je to tak?
All: Kdesi som cital asi pred dvoma rokmi, ze naklady na 1 kilometer jazdy elektricky su okolo 8 korun, autobus okolo 6 a trolejbusu cca. 23. Preto zastavam elektricky pred trolejbusmi, aj ked ceny sa uz zvysili. Nehovorim o vyhodach jedneho ci druheho ale toto hovori za vsetko. Troleje zeru strasne vela ked idu viac ako 40 km/h, ale oplatia sa napriklad na Dlhe diely, Karlovku ci Palisady. Nevie niekto aktualnu statistiku? Dakujem.
All: Koniec politiky, prosim. Ano, vy Cesi ste asi o 30% lepsi, NO A CO???
All: Nepozerajte sa na dpb.sk, lebo je to este viac grcane ako predtym...
To je na zatial asi vsetko, mozno sa este ozvem
PS strasne pekne bezi tato debata. Ja som tu chvilu nebol a nestacil som citat...
Tak ale aby som to teda upresnil, tak kolko stoji na konecnej trebars linka 14, 8, 5 a 1 ?
Ale to uz zas narazame na financie...
d3k0
Martin: Zatiaľ je vo vozovni len jeden Ikarus 412 a ešte nemá ani ŠPZ. Možno DPB ešte nezaplatil clo... V každom prípade sa zvonku skôr podobá na naše Ikarusy 415, než na ten jediný I 412, ktorý sme mali doteraz.
All: S tými tabuľami a dokonca ani s číslovaním liniek to nie je také jednoduché ako sa môže zdať. To totiž upravujú normy, v ktorých sa jasne píše, že normálne linky najú byť žlto-čierne, expresné červeno-biele a medzimestské čierno-biele. My už oficiálne nemáme expresné linky, aj keď je to samozrejme blbosť. Preto som expresy uviedol medzi trasami liniek.
KLF: Ak sa chceš dozvedieť niečo o nových električkových a trolejbusových trasách, odporúčam ti do konca mesiaca navštíviť Primaciálny palác, v ktorom je na pripomienkovanie umiestnený územný plán do roku 2030. Okrem iných zaujímavostí by sa mala predĺžiť električková trať z Dúbravky do Devínskej Novej Vsi - Volkswagenu (ale je to tak sprosto vymyslené, že električka by išla ako dnešná 92ka - elegantne by obišla celú Devínsku Novú Ves...), elina by mala ísť aj po Riazanskej a aj zo Zlatých pieskov do Vajnor. Trolejbusy by sa mali objaviť v celej Petržalke (dokonca aj v Kopčanoch, Kapitulskom a Janíkovom dvore), na Tomášikovej, v novej vozovni v Prievoze, v Slávičom údolí, na Starých gruntoch, Dlhých dieloch, Pražskej, Hroboňovej, Ul. Prokopa Veľkého, Lamačskej, v Lamači a v okolí Ústredného archívu.
Vado: Máš pravdu, dúfam, že už nebudú podobné príspevky na stránkach.