Ak nikto po nás niečo chce, ako napríklad vozový park v BB, mal by najprv zanechať e-mail, aby, v prípade, že niekto z nás bude mať nejaké informácie, mu ho mohol poslať.
A najlepší autobus nie je česká Karosa, ani maďarský Ikarus, hoci obe tieto fabriky vyrábajú fantastické veci (Karosa CityBusy a Ikarus rad 4xx) - ale mňa osobne za srdce uchvátil poľský Solaris. Tým keď som sa viezol v KE, tak len slint, slint a mľask.
Ad Jaroslav Praha: a ja som si dodnes myslel, že prebujnelá národná hrdosť a šovinizmus je vlastnosť špecifická pre Slovákov, ale mýlil som sa :-)))
A najlepší autobus nie je česká Karosa, ani maďarský Ikarus, hoci obe tieto fabriky vyrábajú fantastické veci (Karosa CityBusy a Ikarus rad 4xx) - ale mňa osobne za srdce uchvátil poľský Solaris. Tým keď som sa viezol v KE, tak len slint, slint a mľask.
Ad Jaroslav Praha: a ja som si dodnes myslel, že prebujnelá národná hrdosť a šovinizmus je vlastnosť špecifická pre Slovákov, ale mýlil som sa :-)))
Tak ale aby som to teda upresnil, tak kolko stoji na konecnej trebars linka 14, 8, 5 a 1 ?
Ale to uz zas narazame na financie...
- buď s tunelom popod Dunaj alebo po Košickom moste. Prvá linka B by mala viesť z Petržalky - Lúk popri Chorvátskom ramene k Dunaju, ktorý by mala pretnúť pri Presscentre. Odtiaľ by mala ísť do centra, na Hlavnú stanicu a oblúkom by mala prísť na konečnú Trnavské mýto. Neskôr sa počíta s jej predĺžením do Ružinova a na Letisko. Druhá linka A by mala ísť z Dúbravky do Rače a mala by trasu B križovať 2x. Na metro však musí vláda schváliť garanciu a tej sa veľmi nechce. Predpokladám, že reči o metre sa v politických stranách rozvinú pred budúcoročnými voľbami, ako to už bolo niekoľkokrát.
TeBeCe