Práve som čítal na SME.SK že Ba magistrát predal pd cenu pozemky pod budúcim River-parkom..Získa za to cca.260 miliónov(sorry ak som sa o nejakých tých 10 miliónov pomýlil,ale nechce sa mi znova pozerať koľko to presne bolo..)....No a to je dosť málo...(cena za meter štvorcový 8800-10 400 Sk, normálna trhová cena by bola cca 30 000 Sk..
No ale čo ma fakt vytáča, že z tých 260 miliónov si nechá J&T 150 mil. na vytvorenie nábrežnej promenády...Taká otázka...Načo to vytvorenie promenády platí magistrát z vlastného keď to bude zastavané takmer až po nábrežie??? Ten kúsok medzi obchodmi/hotelom a brehom Dunaja snáď nemá stáť 150 miliónov!!!
Nemohli za to kúpiť radšej 100 nových busov?????
Alebo nech tie busy kúpia aspoň z tých ďalších 100 mil. čo im zostane... Alebo je toto vec na ktorú nikto nemyslí?
Zhrnutie: pri cestovaní autobusom ku "krásnej" dunajskej promenáde sa tento rozpadne a cestujúci skončí tak najskôr na Antolskej alebo Kramároch ?
No ale čo ma fakt vytáča, že z tých 260 miliónov si nechá J&T 150 mil. na vytvorenie nábrežnej promenády...Taká otázka...Načo to vytvorenie promenády platí magistrát z vlastného keď to bude zastavané takmer až po nábrežie??? Ten kúsok medzi obchodmi/hotelom a brehom Dunaja snáď nemá stáť 150 miliónov!!!
Nemohli za to kúpiť radšej 100 nových busov?????
Alebo nech tie busy kúpia aspoň z tých ďalších 100 mil. čo im zostane... Alebo je toto vec na ktorú nikto nemyslí?
Zhrnutie: pri cestovaní autobusom ku "krásnej" dunajskej promenáde sa tento rozpadne a cestujúci skončí tak najskôr na Antolskej alebo Kramároch ?
Ámos Keynes
Ani ty sa nemáš čo voziť MHD, to je pre pracujúcich ty si študent, choď láskavo peši alebo si kúp auto či začni využívať bicykel.
Re #46209 hoppusmark:
1. Je škoda, že trať na Americkom nebude využívaná. čisto zo subjektívneho dôvodu. Pre mňa to je jediná poetická trasa električiek na území BA. Keď si k tomu domyslíš tú históriu územia...
2. Nieked yv rokoch 2007 a 2008 by mala byť prebudovavaná trať na Záhradníckej(rozširovanie vozovky), myslím, že vtedy sa pristúpi aj k reko Miletičovej.
Re #46212 sommelier: ktoré buspruhy myslíš? Tie na nájazde na Nový most, alebo nový na Šancovej, či tie na Pražskej alebo o ktorých hovoríš? Nehovorím, že je ich dosť a že stačia, ale nie je pravda čo hovoríš?
Aj toľko kritizované rozšírenie vozovky na nábreží a vykrikovanie, že je to zase len pre IAD je scestné, lebo v tých zápachach stoja aj L29, 30, 31, 37, 39 poprípade aj L32 ak s zápcha predĺži až po Botanickú záhradu!!! Dnes ľudia majú názor, že ak sedieť v zápche, tak sa netlačiť a sedieť v pohodlí vo vlastných prdoch. Preto sú anti-zápchové opatrenia v prvomrade v prospech MHD. Takisto ako presmerovanie MHD z Prístavného mostu na most Košická.
Tiež si myslím, že linkové vedenie v Petržalke a u električiek je zásadná zmena v myslení.
Inak na Prístavný most by sa zmestili tri pruhy. Nová výhlaška ževraj povoluje jazdná pásy užšie ako 3,5 metra. V tom prípade by som navrhoval ľavý pruh len pre osobné autá so šírkou jazdného pásu 2,5 metra a stredný a ľavý so šírkou 3,5 metra. To je dohromady 9 metrov, pričom mám pocit, že to stačí. V ľavom pruhu by bola povolená 70km/hod, čo by motivovalo vodičov jazdiť v tomto pruhu v ostatných 60km/hod. Alebo v oboch 60km/hod. Samozrejme by bol vyňatý z dialničného obchvatu BA.
Re #46215 hoppusmark: intenzita dopravy na tomto úseku nie je tak vysoká, aby sa tam tvorili zápchy pri dvojprdej premávky. Inač by sa tvorili aj za tmto \"lievikom\" čo sa nedeje. Je zbytočné stavať buspruh pre busy aby ostatné autá naďalej stáli v zápche a tam smrdeli prakticky v centre. Čím plynulejšia doprava tým čistejší vzduch.
Re #46221 tr3mp: Presne tak. Pán starosta K.V. si aj preto vybavil posunutie sprevádzkovania troláčov z jesene 2005 na jeseň 2006. Niečo ako starosta DNV, ktorý si vybavil skvalitnenie MHD na jeseň 2006.