Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
..Práve som si pozeral ten návrh linkového vedenia električiek, ktorý ma pri uverejnení dosť vytočil. Teraz, keď som sa na to v kľude a bez emócií pozrel, dospel som k záveru, že vôbec nie je zlý, práve naopak, je celkom dobrý. S jedným prestupom sa dostanete úplne všade, a navyše tu bude spojenie Rače s Ružinovom.
Pár postrehov k tomuto návrhu: Všimol som si, že prestane byť využívaná trať na Americkom námestí. To podľa mňa nevadí, avšak treba tam tie koľaje nechať, pretože ich bude ešte treba: po sprevádzkovaní trate do Petržalky. Určite sa potom bude jednoduchšie tvoriť nové linkovanie, keď bude k dispozícii aj táto trať.
Takisto by bolo vhodné zaviesť linku 12 po celý týždeň, kvôli prípoju na nosnú linku 95 na Šafárikovom námestí. Len jedno mi nie je stále jasné, kedy chcú rekonštruovať Starý most, keď po ňom bude premávať nosná linka(95)...
A tých elektricky riadených výhibiek by to chcelo viac, napr. na Trnavskom mýte, križovatke Vazovovej-Krížnej atď, a hlavne OPRAVU TRATE NA MILETIčOVEJ..Táto trať je vo veľmi zlom stave, nevie niekto niečo o tom, kedy by sa mala táto trať rekonštruovať? Lebo zatiaľ som počul iba o reko Kapucínskej a tunela, nič viac.
Ďalej je zlé, že sa zníži kapacita na Vajnorskej. Hl.St., Zl. Piesky nevadia, ale Vajnorská je vyťažená až až. Ako je to s Ružinovom to neviem. Ale tiež mám pocit že by to tam trebalo zlepšiť.
To je tak asi všetko, ináč je to linkovanie v celku dobre vymyslené ?
Reply on: Peon #46183:
X1 premava v 10 min. intervale ( z Dubravky ide vzdy o 10, 20, 30, ...; z Malej sceny neviem presne odchody) posledny spoj odchadza cca 23.20 h., posledny spoj do Dubrav. z Malej sceny ide okolo 23.25-30 h.
X4 premava tiez v 10 min. intervale v preklade s X1, ale nepremava az do neskorych vecernych hodin ako X1 (aspon za starych casov to tak bolo a myslim, ze to tak aj ostalo)
Reply on: Kami #46205:
hmm to by mohlo byt vcelku pouzitelne, ale bolo by treba behat opacnym smerom ako linka 12 - t.j. na sturovom namesti dolava, potom ako 4ka po mostovej a jesenskeho, odtial doprava na safarikovo nam.... - v tejto trase su totizto umiestnene aj cestne semafory (s vynimkou safarikovho nam. v spicke aj s dostatocnou priepustnostou); akurat by bolo treba mat vybavene povolenie na prejazd cez jesenskeho...
Reply on: Kami #46205:
X4 ani velmi nie, lebo v KV nie su soc.zar.
Este by sa mohli tocit ako linka 12, ak by ich pustili po Jesenskeho a Mostovej. Stacilo by ist po kolajach.
Reply on: inTony #46203:
Jáj, tak linky č. 11 a 14 sú na vine! ? Dík za objasnenie. A na Nám. Ľ. Štúra sa určite nemôžu otáčať a keď sa nemôžu ani na Šafku, tak Malá scéna sa javí ako najprijatelnejšie riešenie...
Reply on: Peon #46202:
Už tam raz končili, ale zmenili to, aby bol ľahší prestup z električiek a aby bol aj prestup aj z liniek 11 a 14 na Námestí Ľ. Štúra. To je prestupný uzol medzi električkami a autobusami, navyše nieje zložitý.
Reply on: inTony #46199:
Aha, a pod Novým Mostom by prečo nemohli mať konečnú?
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Reply on: DOG #8542:
ozvi sa mi na mail
inTony: Čo som chcel, som k tomu povedal už dávnejšie a ak ťa to nepresvedčilo, je mi to jedno. Nemienim sa tu hádať.
Reply on: Peon #46195:
lebo z Vajanského nábrežia sa nedá odbočiť na Šafárikovo námestie, alebo by musela ísť po električkovej trati a potom tam nejak blbo vytáčať.
Reply on: Andy #46192:
tak dám iné porovnanie: to je akoby si povedal, že v električkách v Tatrách sa môžu voziť len obyvatelia a zamestanaci! ale turisti už nie lebo sa nemajú prečo voziť...
Reply on: nndro #46193:
sprevádzkovaná by mala byť v septembri 2006, ale určite sa to posunie.
Reply on: Andy #46192:
lebo si tú dopravu platia, preto. ❗
X1 a X4
Tak mi napadlo, prečo by tieto linky nemohli mať konečnú na Šafárikovom námestí (t.j. lepší prestup než teraz) alebo radšej pod Novým Mostom? Takto sa podľa mňa zbytočne trepú až k Malej scéne, veď od tunela idú súbežne s električkami.
Reply on: nndro #46193:
Tak ako už asi 15 rokov.
Ako to vizera s tou tratou na Dlhe Diely ?
Reply on: inTony #46191:
A prečo by sa mali?
Reply on: inTony #46190:
myslel som, prečo by sa nemali turisti voziť v X43.
Reply on: Andy #46185:
Prečo by sa tam turisti nemali čo voziť, keď si zaplatia cestovné tak prečo nie!? To je akoby si povedal, že v L77 sa môžu voziť len zamestanci Slovnaftu a vodostavu... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.