Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
inTony: Čo som chcel, som k tomu povedal už dávnejšie a ak ťa to nepresvedčilo, je mi to jedno. Nemienim sa tu hádať.
Reply on: Peon #46195:
lebo z Vajanského nábrežia sa nedá odbočiť na Šafárikovo námestie, alebo by musela ísť po električkovej trati a potom tam nejak blbo vytáčať.
Reply on: Andy #46192:
tak dám iné porovnanie: to je akoby si povedal, že v električkách v Tatrách sa môžu voziť len obyvatelia a zamestanaci! ale turisti už nie lebo sa nemajú prečo voziť...
Reply on: nndro #46193:
sprevádzkovaná by mala byť v septembri 2006, ale určite sa to posunie.
Reply on: Andy #46192:
lebo si tú dopravu platia, preto. ❗
X1 a X4
Tak mi napadlo, prečo by tieto linky nemohli mať konečnú na Šafárikovom námestí (t.j. lepší prestup než teraz) alebo radšej pod Novým Mostom? Takto sa podľa mňa zbytočne trepú až k Malej scéne, veď od tunela idú súbežne s električkami.
Reply on: nndro #46193:
Tak ako už asi 15 rokov.
Ako to vizera s tou tratou na Dlhe Diely ?
Reply on: inTony #46191:
A prečo by sa mali?
Reply on: inTony #46190:
myslel som, prečo by sa nemali turisti voziť v X43.
Reply on: Andy #46185:
Prečo by sa tam turisti nemali čo voziť, keď si zaplatia cestovné tak prečo nie!? To je akoby si povedal, že v L77 sa môžu voziť len zamestanci Slovnaftu a vodostavu... ?
Reply on: Andy #46176:
Ja som videl vodičov aj s ružovými košelami na konečnej L39, som si to napomýlil, mali tam logo DPB ?
Reply on: Peon #46187:
Keď som išiel ja, tak to využilo práve cca 12 ľudí.
Reply on: Andy #46185:
Nepochopili sme sa. Už tu ktosi písal, že ideálny stav pre cestujúceho je taký, keď sú obsadené všetky miesta na sedenie, a teda nikto nemusí stáť, čo je však väčšinou možné len teoreticky. Ale dopravcovi určite viac vyhovujú plné busy (samozrejme, keď si každý platí za cestovné).

Ja som to myslel tak, že je lepšie, keď ten spoj využijú napr. 12 ľudí než len dvaja.
Reply on: Andy #46185:
Suhlas !
Reply on: Peon #46184:
Myslím si, že je to správne tak, ako to je. Turisti sa tým voziť fakt nemajú čo. A neviem čo je na tom zlé, že ten autobus je relatívne prázdy, to musí byť podľa teba každý spoj MHD narvaný?
Reply on: Andy #46182:
Snáď to nepochopíš ako rýpanie, ale hádam si nemyslíš, že by bolo najlepšie, keby do X43 mohli nastúpiť iba pracovníci sanatória a Lesnej správy, ktorí by sa museli vodičovi preukázať, že sú tam naozaj zamestnaní? ?

Lebo takto keď tú linku používajú aj (ne)turisti z Koliby na Železnú studničku, tak aspoň trochu zaplnia kapacitu autobusu, aby stále nechodil takmer prázdny.
POSTREH Z VÝLUKY ELEKTRIČIEK (1)
Z Jesenského som dnes išiel 13-kou (7939 + 7940), všetky električky čo som videl používajú cieľ "Tunel" namiesto "Chatam Sofer" (aj na transparente, nedigitalizované 4-ky na plastovej tabuľke pred vodičom).

VNÚTORNÉ DIGITÁLNE TRANSPARENTY
Transparent 13-ky neukazoval zastávky ani pásmo, len "13 Tunel" a raz za čas preblikol na čas, ale pri Chatámovi Soferovi sa zmenil na "5 RAČA / Komisárky" a od Kapucínskej začal ukazovať zastávky aj pásmo a čas. Zobrazovanie MČ už pochválil aj inTony v príspevku #46135.

Ja som len zvedavý, kedy sa toto prehladnejšie zobrazovanie na vnútorných (i vonkajších) transparentoch bude uplatňovať aj na ostatných (nielen) električkových linkách. Alebo dlhšie názvy ako "5 DÚBRAVKA / Pri kríži" sa už na vnútorné transparenty nezmestia?

POSTREH Z VÝLUKY ELEKTRIČIEK (2)
Späť mi prišla na Kapucínsku v smere do tunela (79xx/79xx) s transparentom "13 Hlavná stanica", pričom tam ešte hádam mala prísť ako linka č. 5, nie?!

Ale zároveň chcem tohto vodiča pochváliť za to, že pri Chatámovi Soferovi sa už síce kúsok rozbehol, ale hneď na to zastavil a späť zacúval na zastávku, aby mohli ľudia pohodlne prestúpiť z X1-ky. Dúfam, že aj v novom petržalskom "superprestupnom" systéme budú vodiči takýto ohľaduplní...
Zároveň aj na zastávke "Nový Most" taktiež počkal, aby z tej istej X1-ky mohli ďalší cestujúci prestúpiť. ?

Škoda však, že na internete ani na zastávkach nie sú žiadne CP na tento výlukový víkend, čo pôsobí na ľudí dosť mätúco. Ani CP dočasne zrušených liniek č. 1 a 12 nie sú prekryté. Ale chápem, že na víkend by sa im to zrejme neoplatilo prelepovať...

Kto z vás vie, v akom intervale premávajú X1 a X4? Ak podľa takého istého CP ako počas výluky v minulosti, keď premávali dočasne aj cez pracovné dni, tak ak ho máte niekde uložený, kľudne by ste ho mohli na www.imhd.sk zverejniť. Čo vy na to?
Reply on: Ámos Keynes #46178:
Na oznamoch je napísané, že X43 slúži pre zamestnancov lesnej správy a tuším sanatória..
ešte k tomu Fobustovmu článku: teraz si to tak čítam a je tam napísané "Ako cestujúci máte pocit že ste iba náklad, ktorý sa vozí z bodu A do bodu B, niekedy aj cez bod C alebo D"
..Fakt je, že niektoré spoje treba takpovediac "narovnať", lebo sa zbytočne vozíme obkľukou cez celé mesto(napr. linky 86, 78 atď)
Ale niektoré linky čo premávajú iba v špičke by trebalo zaviesť celodenne a celotýždenne(napr. 85, 78), lebo tam kde mate v špičke priame spojenie sa inokedy dostanete iba spomínanou obkľukou alebo musíte viackrát prestupovať.

Andy: to s tými ružovými košeľami..myslel som to vážne, ale na druhej strane to bol iba príklad, mohli by byť aj bledomodré s bielymi pásikmi, alebo biele,...mal som skrátka na mysli zmenu..:-)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.