Reply on: AAA #44675:
neviem prečo chceš priamo zrovnávat Černý most s Petržalkou, ved je to komické, však Černý most+okolitá lokalita má niekolkonásobne menej obyvatelov. Áno, máš pravdu to že ked sa metro už ide iba predlžovať, ale, vela ludí vraví že v BA by sa metro neuživilo a jati potom hovorím, že takéto predĺženia sú o to absurdnejšie...napr. a teraz budovaný úsek, to isté. Ak niekto tvrdí, že v BA by sa trasa B neuživila, tak hento stavať je ešte menej opodstatnené. A to, že Kolbenova a Radlická nie sú využívané nestačí napísat "no, nie su". To už by sa potom v BA tiež mohlo postavit metro aj...
AAA
Metro do Petržalky je strašne neefektívne. Ľudia by museli prísť autobusom k stanici, zísť eskalátorom, čakať (predpokladám, že víkendový interval by bol aj 10 min), 10 minuty by sa viezli, vystúpili by zase cez eskalátory na Šafárikovom nám. A vzhľadom k tomu čo som vyššie napísal si myslím, že minimálne obyvatelia Hájov by na metro zvysoka ... .
Trasa B Praha:Provnanie Černý most-Petržalka: Treba si uvedomiť, že je lacnejšie postaviť iba trať, ktorá je predĺžením systému, bez zázemia, zaškolenia, kúpy súprav teda toho, čo by bolo pre Petržalské metro nevyhnutné. Stanica Kolbenova mimochodom pôvodne mala slúžiť, hlavne zamestnancom ČKD, ktoré medzitým skrachovalo.