Dnes ráno do 204 museli dvíhať do stredných dverí dievča o barlách a takysto ju aj vykladať. ? Toto je jeden z mínusov našej dopravy. Včera po koncerte E.J. posledna 205 skončila pred 11:20. h. Potom nás na Rajskej nádejne čakalo zo 6 občanov , že ešte nejakým zázrakom ten nejaký trolejik ako posilka sa ku nám doplazí. Bolo 11.45 a dispečer nenechal nič na náhode. Prehovoril vodiča na končiacej 202 klboveho Tr. 6625 ktorý mal isť 11:45 z Rajskej na vz.Hrobonku a pekne tento klbový tátošik zobral nás 6 stich cestujúcich priamo do Trnávky z príchodom 0:12 h. ? ? Tymto sa dokazuje, že su medzi nami aj inteligentný vodiči.
Kuku: nemam dojem, ze by tu niekdo rozdaval bany za kritiku Matry. Nech sa Francuzi venuju syrom a kuchyni, ale nech netlacia svoje vojenske techologie do dopravy. Nech sa venuju dozimetrom a geigar-mullerovym pocitacom, reaktorom a vymennikom, to vedia dobre. Za OT taktiez nie, to by som ja uz musel mat ja pristup na tieto stranky dozivotne blokovany
81-71: pre planovanu trasu D nie je ani tak zaujimave, kolko ludi byva v jej priamej blizkosti, tam ide skor o paralelnu vetvu C-ecka, ktoremu treba odlahcit hlavne "miestnu" zataz a povodnej trati ponechat "dialkovy tranzit". Sprosto a brutalne povedane skratene Cecko odklonene o dve ulice vedla.
Kuku: MATRA a VAL? Spojitost je jednoducha, povodcom VAL-u je Matra. -Tfujtajbl, rekla by moje babicka, kdyby nebyla spopolnena v urne a urna v kolumbariu.
to máš pravdu, veľmi rýpavá otázka ? nebudem priamo menovať ľudí, ale prispievajú na toto fórum. Však ak vieš, napíš ake velké je sídlisko Řepy, Motol alebo napríklad plánovaná trasa D pokrýva územie s približne koľko ludmi ?
no, a to mi chceš povedat, že tie údaje o utrácaní sú práve za útratu na lístkoch na MHD ? Nie sú to náhodou čisla za útratu v hoteloch, reštauráciách alebo obchodoch ?
Možno Ti to pripadá smiešne, ale zabezpečovacie zariadenie ARS skutočne umožňovalo kratší interval ako GZZ (Gumové Zabezpečovacie Zariadenie) Matra, ktoré okrem úchylnej francúzskej náklonnosti ku gume neumožňuje napr. ani optimalizáciu jazdnej stratégie (čo síce nevie ani ARS ale LZB na "A" v pohode¨).
Samozřejmě chápu Tvou reakci, v národnostní diferenciaci turistů, kteří navštěvují každoročně Prahu to vypadá asi takhle:
- nejvíce Němci (1/3), potom Polsko, GB, Itálie, Slovensko, Nizozemsko, USA, Francouzi, Španělé, Rusové, Rakušáci
- nejdéle jsou zde Američané, Kanaďani, Rusové
- nejvíce utrácí: Japonci, Španělé, Rusové, Italové
- nejméně utrácí – Poláci a Slováci
Snad nemusím vysvětlovat co chci tím výčtem naznačit, ale jinak stebou souhlasím...mohl bych se zeptat taky proč stojí v centru Prahy pivo 60 Kč, vždyť sem jezdí taky naši lidé nebo třeba ze Slovenska, Polska. Odpověď je nasnadě ?
kolko obyvatelov má sídlište Řepy, Motol a pod. ? cca, napíš a potom nech si kto zrovná napríklad či sa oplatí tam tahat metro podla podaktorých prepočtov...
Článok z Večerníka , pre wapistov je tu prepis:
--------------------------------------------------
Dopravný podnik zredukuje autobusy
Menší počet liniek, kratšie intervaly
Dopravný podnik na nás od septembra chystá viacero noviniek. Začiatkom deviateho mesiaca by mali spojazdniť most Apollo, mnohé linky preto dopravca presmeruje. Okrem toho zruší niektoré spojenia a nahradí ich jednou linkou s kratšími intervalmi. Petržalka tak príde minimálne o štyri spojenia.
ZISTILI SME
V hlavnom meste máme v súčasnosti nadštandardný počet liniek a zastávok mestskej hromadnej dopravy. Kým vo Viedni majú možnosť obyvatelia prestupovať na 1700 zastávkach, u nás je to 1200. "Treba si však uvedomiť, že hlavné mesto Rakúska je trojnásobne väčšie ako Bratislava," uviedol Bronislav Weigl z Dopravného podniku. V rámci racionalizácie teda bude dopravca rušiť niektoré spoje. Týka sa to najmä autobusov premávajúcich z Petržalky. "Chceme docieliť, aby bola doprava s menším počtom liniek, ale s kratšími intervalmi a vyššou kapacitou," povedal B. Weigl. Takéto opatrenia sa isto nebudú cestujúcim páčiť. "Tento nový systém by mal zamiešať karty aj v električkovej doprave. V prípade zavedenia rýchlodrážnej trate do Petržalky budeme schopní časť spojov okamžite presmerovať do najväčšej mestskej časti," vysvetlil Bronislav Weigl. Momentálne Dopravný podnik čaká, kým projekt schváli mestské zastupiteľstvo na svojom júnovom zasadnutí. V prípade, že by sa tak nestalo, dopravca ponechá všetky spoje ako doteraz, len niektoré presmeruje cez most Apollo. "Bolo by to veľmi zlé, pretože by sa tým nevyriešil základný problém. Mnohé linky budú voziť vzduch," dodal na záver Bronislav Weigl.
Podľa mňa by ste na Céčku mali tu zastaralú a pomalú Matru nahradiť nejakým osvedčeným soviestkym zabezpečovacím zariadením -- napríklad takým, ako funguje na metre v Moskve -- špičkovej kapacite by takto umožnené zhustenie intervalu určite pomohlo. ? (Len pokus o vtip...)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
81-71