Emo: samozrejme, ze ikac ma povod v MANe. Presne tak isto ako aj TAM ma povod v MANe. Prvy klbovy tbus ceskoslovenskej (aj ked kooperativnej) vyroby SKODA-SANOS 200Tr je zas pre zmenu licencny MERCEDES-BENZ. Same lepsie znacky, len taky Van Hool alebo Volvo nam tu chyba.
drink
1. uvedená koncepcia je podľa mňa vhodná pre miliónové mestá
2. pre okolie Bratislavy by nepriniesla veľké zlepšenie
3. po postavení prvej etapy by bola situácia horšia, ako po postavení električky z Petržalky (viem, peniaze sa "musia" nájsť ...)
4. s tou trasou A tomu nerozumiem - zostala by električka s podzemnými úsekmi v centre? To znamená, že celý "systém" bratislavského metra by bola trasa B? Sú až také veľké rozdiely v kapacitných požiadavkách na trasu B a A?