Uz mam toho dost.Platim si za elektricenku tazke prachy a hla co sa deje v autobusoch.Stale tu su zapachajuci bezdomovci ktori smrdia a siria len choroby.A ja sa pytam?Vsak je na to zakon ze do dopravneho prostriedku smie nastupit iba primerane obleceny a nezapachajuci clovek,tak co do pekla tam robia bezdomovci?Kazdy vodic by ich mal vyprostit z dop.prostriedku,vsak ti vodici vidia kto tam nastupuje,ci uz pri prichode na zastavku alebo v spatnom zrkadle.Robte s tym nieco.Viem ze vsetci ti vrcholní pracovnici z MHD si vozia svoje zadky v milionovych bavorakoch ale obcas by mali skontrolovat situaciu aj v "terene" to je hrozne.A dalsia vec kto je zodpovedný za nakup autobusou znacky SOR,vsak to su "sroty"Cez leto som bol v Dubline a tam maju VOLVA,ktore sa dokazu znizit aby mohli nastupit vozickari,Preco sme nemohli kupit tieto hoci menej autobusou tejto znacky.Týmto ziadam vedenie nech odstúpi alebo s tým nieco robí.ďakujem
Anti-fanúšik MHD Bratislava
Anti-fanúšik MHD Bratislava
?
Uz si sa rozhodol, v akom formate chces porovnavat TV8 a Tr37-10m?
yale
V sucasnosti je v BA trvalo pritomnych (teda nielen obyvatelov) cca 600-650 tisic ludi, z toho 140 tis. dochadza.
Cize pocitat s tym, ze v priebehu 20-30 rokov sa tento pocet zvysi o 100 tisic, nie je az take problematicke. Okrem toho sa zvysuje hybnost obyvatelstva a je mozne predpokladat, ze region Bratislavy sa bude postupne rozsirovat.
Preto hlavna poziadavka na nosny system nie je zabezpecenie dopravy zo sidlisk (s vynimkou Petrzalky), ale vytvorenie rychlej a spolahlivej dopravnej zbernice prechadzajucej centrom a spajajucej co najviac dopravnych bran do regionu.