Reply on: BMko #42370:
nikdy by som netvrdil, ze secja vodici su neporiadni a neviem co, ale vsade su aj zodpovedni aj nezodpovedni pracovnici. ano, nabuduce nahlasim na dispecing, ale si si isty, ze to pomoze?vselico sme sa uz stazovali…ale ok, skusim. a na margo bradacovej a cistoty. to je presne ono, nema to v naplni, tak naco, ved ked on moze mat „pracovisko ako chliev“, co sa maju co rostulovat cestujuci. nerobme za co nam neplatia! hm. ale „okraslovat“ vozidlo fotkami z casopisov, novinami oblepit okno na dverach kabiny a podobne zasahy su zo strany vodica OK.hmmm…
Veď teraz je tam lávka pre peších, dva pruhy pre autá (aj keď nespĺňajú vyhlášku) a časť pre železnicu. Som si istý, že ďalšie 3 metre do šírky to ešte zvládne.
fobust
Mal by si si ujasnit slovne spojenie "vlnkovitost kolaji". Totiz, tato vlnkovitost vznika NEZAVISLE na rozchode, rovnako ako u nas v Prahe, Brne, Kosiciach ci aj vo Viedni. A vzdy ma presne ten isty vplyv a aj ucinky vznikajuce pri jazde vozidla po vlnkovitej trati su rovnake v Bratislave aj vo Viedni. Je rozdiel medzi klesnutou kolajou, prastknutou kolajou, klesnutim celej trate a spominanou vlnkovitostou trate.