Reply on: Kami #42358:
To je omyl, to by nebola izolovana trat, ale trat oddelena od ostatnej prevadzky, splnajuca naroky rychlej kapacitnej prevadzky s kratkymi intervalmi a pravidelnym taktom vozidiel (v buducnosti mozno plne automatizovanych). Prepojenie s ostatnymi druhmi dopravy by bolo na kazdej stanici, ziadna izolacia, ale vybudovanie zbernice, pozdlz ktorej by sa organizovala doplnkova doprava.Toto bohuzial bratislavska povrchova elektricka nesplna a preto nie je nosnym systemom, a nebude nim ani po vybudovani petrzalskej radialy, zjavne sa v nom pocita s dalsim pokracovanim dopravneho systemu bod-bod. Elektricka v nom ma a bude mat rovnake postavenie ako ostatne druhy dopravy.
Bradacova
Vo vnutri autobusov vsak este stale su vodici v hlbokom zimnom spanku,pretoze vobec nechcu vidiet tu spinu,prach,kamienky po posypoch ciest medzi dverami!!!!!!
Viezla som sa totiz na zel.stanicu,kde mali dostatocny casovy priestor na to,aby svoje vozidlo vycistili. Oni vsak vyuzili prestavku na fajcenie a debatu a absolutne im neprekaza spominana spina v ich vozidle !
Prosim vas preto touto cestou,aby ste svojich zamestnancov upozornili na tento stav a podla vzhladu vozidiel aj konkretnych vodicov honorovali-postihovali,pretoze dnesne
ceny ste upravili celkom slusne hore,ale svojich ludi nekontrolujete,ci si zodpovedne plnia aj tuto povinnost !
Mozno by bolo vhodne prostrednictvom revizorov robit takuto kontrolu. Je uz naozaj najvyssi cas,aby sme sa za viac penazi aj slusne odviezli do a zo zamestnania!!!
Nie sme vsetci vandaly,na ktorych sa casto vodici vyhovaraju!