Reply on: Ámos Keynes #41808:
prečo hneď píšeš extrém, ja som tu pred nedávnom spomenul linku A, nie naviac zaťaženú linku C, je vidieť, že ak nemáš argument, pletieš úplne iné údaje a zrovnávaš odlišné veci.............................A k staniciam eliny by som povedal iba tolko, že to je dost nepravdepodobné, inak ak by to bolo, dost rýchlo by to asi dáky blbečkovia roz**bali, len takú stenu v zapustenom variante ťažko. Inak to si predpokladal aj s klímou v tej zastávke ? ? ? ?
K L93: to je dosť smutné, že za úspech pokladáš to, ked je linka tak vyťažená že sa do nej ledva zmestia ludia...Ja by som za úspech skôr pokladal to, keby boli také intervaly, aby ľudia mohli kultúrne cestovat a nevyseli by von z dverí...
Mne sa zdá, že si ako Zachar, vidíš len čísla, choď sa niekedy aj previezť ? Nemyslím si, že viem o MHD úplne všetko, ale vidím, že ty vieš o tom menej ako....................
Ja žiadne prírastky obyvatelstva zo socializmu nerátam, chod sa pozriet do Helsiniek ?
Kami
Ake su ciele stavby?
1. kapacitna preprava - aj vyhladovo (10 rokov) staci obycajna elektricka
2. rychlost prepravy - mimo centra, na segregovanej trati je rychlost prakticky rovnaka. Co sa tyka centra, za kolko prejde cetrom elina a za kolko podzemka? Nespochybnujem vyznam zakopania pod zem, len to netreba precenovat.
3. prechod cez Dunaj - ci tunel, alebo most, to nie je take dolezite.