Reply on: Papyr #41720:
Ale SR nemá ešte zavedený trest verejnoprospešných prác. My len máme to, že obec môže zamestnávať nezamestnaných na verejnoprospešné práce. A DPB je akciová spoločnosť aj keď vlastníkom akcií je mesto. To by potom aj CSA mohli zamestnávať Slovákov v rámci verejnoprospešných prác, lebo mesto v CSA má isté malé %. (tuším 1,92% ale nie som si istý, či toľko)Napríklad staré mesto zamestnáva nezamestnaných na 4 hodiny denne (maximálne možná miera). Ráno a poobede stoja pri školách a zastavujú autá, aby detská mohli prejsť.
Zdenko
Inak ista pani Keltosova v pondelok v relacii Vadkerti talkshow na temu grafitti povedala toto: "Ak sa nemylim tak ocistenie vozov MHD od grafitti za rok 2004 stalo Dopravny podnik Bratislava 1,5 miliona korun (len pri E-bus a T-bus*). Ak by sme do toho zapocitali aj A-bus-y, tak to by vyslo na ovela viac."
Moja otazka znie: Vie niekto, kolko stalo za minuly rok v skutocnosti odstranenie grafitti z vozov MHD?
* Poznamka: Osobne si myslim, ze T-bus-y by sa nikto neodvazil na Hrobonke posprejovat, a mam taky pocit, ze ani na Trnavke. Ja som doteraz posprejovani T-bus nevidel. Vy ano?