Doplnim info> 3033 na zastavke Lafranconi v smere do mesta narazila zozadu do Karosy 1209 stojacej na zastavke a to tak nestastne ze zrkadlom rozbila cele zadne okno na tej 1209. Plechy sa pokrcili len minimalne. Foto bude neskor 
Rano> Rano nastal mensi kolaps elektrickovej dopravy. Do 7:30 boli styri vykolaje - na ZST Vinohrady, Florianskom nam., a dve na Mostovej ulici. Kym som tam ale prisiel (na mostovu) uz sa elektricky pohynali (stali az na Kamennom namesti). Druha vykolaj trvala asi hodinu. Ale ze som tam nesiel zbytocne som zistil hned na krizovatke Mostovej a Nabrezia, kde sa akurat vykolajil (uz TRETIA vykolaj v tejto oblasti dnes) zadny voz supravy 7767+68 a takisto sa na tom voze zlomil aj zberac. Samozrejme ze zablokovala jazdne pruhy smerom k mostu snp...takze odpojili predny voz a posunuli ho na nam. L.Stura aby mohli auta jazdit. 7768 nadvihli zdvihakom a nakolajili, zalozak 7717 co stal za nim do odtlacil tiez na nam. L.stura a odisiel prec (na Safko). Na 7768 zacali odmontovavat zadne spriahadlo a vymenili ho s prednym (asi sa zlomilo), kym ho vymienali tak ten voz stihol oskriet odhrnac snehu, ktory isiel po vedlajsej kolaji (tusim to bola LIAZka, ale sak bude foto). Asi po hodine (9:40) konecne mohli elektricky zacat opat premavat aj po Jesenskeho smerom do mesta. 7767+68 bola na linke 6. (6tky jazdili smerom z obchodnej cez tunel a nabrezie).
Prve dve vykolaje na Mostovej sposobila porucha na vykurovani vyhybky a tretiu asi tiez
that's all...zatial

Rano> Rano nastal mensi kolaps elektrickovej dopravy. Do 7:30 boli styri vykolaje - na ZST Vinohrady, Florianskom nam., a dve na Mostovej ulici. Kym som tam ale prisiel (na mostovu) uz sa elektricky pohynali (stali az na Kamennom namesti). Druha vykolaj trvala asi hodinu. Ale ze som tam nesiel zbytocne som zistil hned na krizovatke Mostovej a Nabrezia, kde sa akurat vykolajil (uz TRETIA vykolaj v tejto oblasti dnes) zadny voz supravy 7767+68 a takisto sa na tom voze zlomil aj zberac. Samozrejme ze zablokovala jazdne pruhy smerom k mostu snp...takze odpojili predny voz a posunuli ho na nam. L.Stura aby mohli auta jazdit. 7768 nadvihli zdvihakom a nakolajili, zalozak 7717 co stal za nim do odtlacil tiez na nam. L.stura a odisiel prec (na Safko). Na 7768 zacali odmontovavat zadne spriahadlo a vymenili ho s prednym (asi sa zlomilo), kym ho vymienali tak ten voz stihol oskriet odhrnac snehu, ktory isiel po vedlajsej kolaji (tusim to bola LIAZka, ale sak bude foto). Asi po hodine (9:40) konecne mohli elektricky zacat opat premavat aj po Jesenskeho smerom do mesta. 7767+68 bola na linke 6. (6tky jazdili smerom z obchodnej cez tunel a nabrezie).
Prve dve vykolaje na Mostovej sposobila porucha na vykurovani vyhybky a tretiu asi tiez

that's all...zatial
Doktor
1.Metro:Ono je to tak ze plany metra su na svete uz asi 30 rokov.Takze si pokojne vypocitajte kolko rokov tu uz mohlo byt metro.Inac pred rokom som bol v Parizi a tam je metro uplne bezna vec asi ako u nas elektricka a plati to aj opacne (Pariz=2 elektrickove trate)Existuje system 14 liniek metra v Parizi-Parizi (cize Pariz bez periferie) a A-E (5) liniek tzv.RER cize rychlodrahy ktora ma zastavky prevazne na periferii (metro tam nejazdi) a minimum zastavok v Parizi-Parizi (3-4 podla linky).No a uplnou "ceresnou na torte" je linka metra c.14 ktora je plne automatizovana co znamena ze nema kabinku vodica a ani vodica samotneho,v prednej casti su uplne normalne sedadla takze si sadnete a pozerate sa dopredu na mimochodom velmi vkusne vykachlickovany tunel (je aj plne osvetleny).Vdaka riadeniu pocitacom bolo na nastupista mozne namontovat specialne plexisklove dvere+stenu a dvere metra sa zastavia vzdy presne oproti dveram na nastupisti,cim sa vlastne vyriesil problem bezdomocov/samovrahov.(Bezdomovci zvycajne zaspia pod vplyvom alkoholu na kolajniciach).Supravy su klbove (cca 10 vagonov) s velmi elegantnym (a futuristickym) a s perfektnou aerodynamikou.