ak budeme davat klbaky vzdy tam kam uz prave mame dostatok vozov, tak 201ka, ktora je asi najnarvatejsia, dostane klbaky naposledy, lebo je tam ak sa nemylim najdlhsia vyprava...
2. nezabudajte na to, ze cast liniek ide z hrobonky a cast z trnavky a 201 je trnavka, takze ju ked bude dostatok vozov vymenit co sa vypravy tyka za neaku linku z hrobonky.
Si: A najlepsie je ze napr. na 208 vychadza vyprava klbakov a aj tak neni. Vsak 31 ich je dokopy. 11 je na 202, 9 na 212 a zostatok by stacil aj na 208..
COLOR: Ty vandal!
Spectre: hodina nebude 60 Sk ale 74 Sk hodina lebo vsetky ceny trtkocom uvadza bez DPH. A internet cez vikend hodina od 1.7.2002 z 18,45 na 29,50 .. Wow!
klbaky na 201 zatial nie su preto, lebo je v tom politika a to asi taka, ze klbakov na kompletnu vypravu 201 zatial dost nie je, ale keby ich tam vypravili napriklad len polovicu, tak by im z magistratu povedali ze ved tam klbaky su a nedostali by praxy na nakup dalsich. Ale to len tak info pomimo nech uz s tym date pokoj (inac byvam na dolnych honoch, takze klbatu 201 by som velmi uvital) a nic ste necitali, nic neviete, nic som nepovedal !
dopyt: Vsak v 1702 to dlho fungovalo a nie su ziadne problemy...
spectre-klbaky: Ale nechapes ze DPB skor da klbaky na 201 ako keby mal hustit intervaly! A neviem naco im na hrobonke CEZ SPICKU stoji 12 klbakov z 31. To este nehovorim o vikende ked by mohlo byt klbovych liniek ovela viac.
No ono ked sa kupovali tie ikarusy, nebolo velmi vela moznosti na vyber, totiz DP nechcel nikto dat zaruky na uver a tak ich dostali na nakup madarskych ikarusov z madarska (cim si vyriesili aj pracu pre svojich ludi - skoda ze to nespravila podobne slovenska vlada s niektorym vyrobcom busov na slovensku - mohli sme mat nizstiu nezamestnanost a prachy by ostali doma...)
a ako je uz urcite jasne z mojich predchadzajucich prispevkov, tak tie ikarusy nemam rad, priam neznasam, ale v danej chvili to bola cesta mensieho zla a byt na mieste DP tak ich kupim...
tak o tom squellom dopyte na Ikarusoch som fakt netusil. A to si DPB nevedel dat do podmienok tendra, aby busy boli vybavene funkcnym dopytom, tak ako sme zvyknuty?? to je fakt mozne iba u nas.
no tak nic. Inak budu este dajake nove SORy? a budu mat uz konecne automatiku???
Ozyvam sa po kratkej odmlke:
1.Metro:Ono je to tak ze plany metra su na svete uz asi 30 rokov.Takze si pokojne vypocitajte kolko rokov tu uz mohlo byt metro.Inac pred rokom som bol v Parizi a tam je metro uplne bezna vec asi ako u nas elektricka a plati to aj opacne (Pariz=2 elektrickove trate)Existuje system 14 liniek metra v Parizi-Parizi (cize Pariz bez periferie) a A-E (5) liniek tzv.RER cize rychlodrahy ktora ma zastavky prevazne na periferii (metro tam nejazdi) a minimum zastavok v Parizi-Parizi (3-4 podla linky).No a uplnou "ceresnou na torte" je linka metra c.14 ktora je plne automatizovana co znamena ze nema kabinku vodica a ani vodica samotneho,v prednej casti su uplne normalne sedadla takze si sadnete a pozerate sa dopredu na mimochodom velmi vkusne vykachlickovany tunel (je aj plne osvetleny).Vdaka riadeniu pocitacom bolo na nastupista mozne namontovat specialne plexisklove dvere+stenu a dvere metra sa zastavia vzdy presne oproti dveram na nastupisti,cim sa vlastne vyriesil problem bezdomocov/samovrahov.(Bezdomovci zvycajne zaspia pod vplyvom alkoholu na kolajniciach).Supravy su klbove (cca 10 vagonov) s velmi elegantnym (a futuristickym) a s perfektnou aerodynamikou.
Takmer by som bol zabudol - vcera doobeda, jak som sedel v Krasnanoch hore na autoskole, tak tam z nicoho nic priletela nasa slavna RTOcka 236-ka, cosi sa tam pomotala po dvore a kamsi zmizla...neviete niekto nieco, ci s nou daco chystaju? ;))
Inac som bol vo viedni a ten esektrickovi system sa mi dost paci - myslim suprevy. Nieco ako k2+jeden vagon bez kabinky...preco to vlastne v BA tak neni?
Spectre, Beus: Nebol by to problem prerobit. Podla mna sa to nepouziva preto, lebo darmo budes dochodcovi (aj radovemu cestujucemu) vysvetlovat, ze v 280 a B7XX sa nic nestlaca a v 435, TrM a SORoch ano. Kazdopadne, vodici, ktori maju zo svojho povolania radost robia niekedy (len vecer) taku vec, ze otvaraju len tie dvere, pri ktorych niekto stoji.
Tento system by mimochodom fungoval efektivne len vtedy, ak by sa dopyt pouzival uz pred vjazdom do zastavky (aby sa zabranilo zbytocnym brzdeniam a rozjazdom).
Zasa raz musim "pochvalit" DPB za chronometraze na linke 83. 17 hod. 15 min. a voz 2811 dosiel do Dubravky s 9´ meskanim. A to nesiel niak zvlast pomaly - proste bolo vela ludi.
Andy> Odkiaľ si došiel na skutočnosť o prázdnosti linky 212???? Nehovorím, že je natrieskaná, ako 201/202, ale tiež to nie je ideál. Ja si myslím, že 212 je ideálne využitie kĺbaku.
Ináč....... Keby bolo po mojom, riešil by som problém 201 zmenou intervalu aj s 202kou. Mám s tým bohaté skúsenosti a bohužiaľ 202 je rovnako natrepaná ako 201. Problém 201 je skôr v tom, aká veková kategória tam cestuje. Napríklad keby bol interval 201 a 202 v špičke 5, alebo 6 minút, dosť by sa tým vyriešilo. V sedle je to problematické - Ideál by bol 201 8 minút a 202 ako teraz. V rámci luxusu by som však dopĺňal spoje po 4 min. Víkendový interval je viac než vyhovojúci. Ešte by som interval v noci zmenil z 20 na 15 minút, lebo aj v tedy je dosť nával a to by sme mali poriešené bez kĺbaku na 201ke.
Beus> Dopyt je v 4xx naozaj "trochu zaujímavý". Myslím však, že by nebol problém zapojiť to inteligentnejšie - kabeláž tam je a ani by nebolo treba až také veľké úpravy. To by aj pracovníci superdielní iste zvládli.
Ja vidím problém v blbom umiestnení inkrimonovaného čudlíku. Čo som videl, tak 99% sprostých dôchodcov furt mačká núdzové otvorenie. Jediné šťastie, že je to tlačítko, do ktorého asi treba poriadne "***núť" aby zareagovalo (doslova) - neviem, ešte som ho netestoval. Ja si myslím, že z hľadiska všeobecného IQ národa (hlavne časti národa nad 50 rokov) je najlepšie centrálne otvárať všetky dvere.
d3k0> a ked uz sme pri tom, tak plynova 3162 je ta co bola aj predtym?? :)) Inak, ak by sa tie dalsie tri co su (vcera este boli) v SPP pomiesali nejakou zvlastnou nahodou (napr. nove spz), tak myslim ze by som ich vedel rozoznat :))
Co je na tej 2204 ine ako bolo??
color&ini> mozte dat uz pokoj tej 3163 (dnes na 33) a 3168 ?? Ak to okno zatial nevypadlo, tak sa da predpokladat ze ani nevypadne...to by sme sa tu potom mohli bavit o X elektrickach, na ktorych tiez zadne okno vyzera ze vypadne, ale zatial nevypadlo...
Kami> tu ziadne napisy nepomahaju u nas...to by si tym cestujucim musel zahucat do usi na kazdej zastavke ze to maju stacit...este aj dnes v elektrickach vidim ludi ktori nevedia co maju stlacit, a ked im niekto povie ze "treba stlacit", tak idu tlacit setko mozne (znamenie vodicovi..), len nie dopyt :))
Maki> lebo ked ho do muzea nedame tak nebudeme mat potom nijaky historicky Ikarus280, tu nejde o to ze by uz nebol schopny prevadzky...potom o par rokov by sme zistili ze sa nam nic nezachovalo...ako napr. trolejbus T11...
d3k0: ak sa tu ukazes, tak sa niekedy ozvi ohladne tej zakladnej dosky (ved snad vies), lebo nechcem minut polovicu uctu na tvoje cislo len kvoli tomu ze nie si doma.
#4131 Color> Ano 3163, jazdi tiez na 82. 3168 ma okolo zadneho skla ciernu farbu. Ale okno je zaistene rovnako. 3163 ma tie pasky vonka vyhnute, 3168 ich ma rovno. Alebo som slepy, co je mozne, a tie pasky co drzia okno cez noc napravili. Ibaze tak. 3168 som videl cca 13.10 na Trnavskom, smer hl. stanica. #4140 d3ko> s tou sutazou Ti nepomozem. Sam by som rad vedel ci v rokoch 1991 - 1996 prisli nejake vraky do BB aj z DPB. Konkretne nejake B731 okolo 1993 a par I280 vo zvysnom case. Mali vnutri nalepky Ked stojite, drzte sa. Neviem preco I280 z 1986 chcete dat do muzea, vsak v BB jazdi par z roku 1984, jeden z nich presiel niecim ako GO (natreli ho a jazdi do dnes) v roku 1990 ! Aj ked bez uprav ostal uz len jeden, najmladsi z roku 1989/90.
Dopytove> ten napis s upozornenim by sa zisiel aj zvnutra na dvere TrM
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majkl
Tento system by mimochodom fungoval efektivne len vtedy, ak by sa dopyt pouzival uz pred vjazdom do zastavky (aby sa zabranilo zbytocnym brzdeniam a rozjazdom).
Zasa raz musim "pochvalit" DPB za chronometraze na linke 83. 17 hod. 15 min. a voz 2811 dosiel do Dubravky s 9´ meskanim. A to nesiel niak zvlast pomaly - proste bolo vela ludi.