No ono ked sa kupovali tie ikarusy, nebolo velmi vela moznosti na vyber, totiz DP nechcel nikto dat zaruky na uver a tak ich dostali na nakup madarskych ikarusov z madarska (cim si vyriesili aj pracu pre svojich ludi - skoda ze to nespravila podobne slovenska vlada s niektorym vyrobcom busov na slovensku - mohli sme mat nizstiu nezamestnanost a prachy by ostali doma...)
a ako je uz urcite jasne z mojich predchadzajucich prispevkov, tak tie ikarusy nemam rad, priam neznasam, ale v danej chvili to bola cesta mensieho zla a byt na mieste DP tak ich kupim...
a ako je uz urcite jasne z mojich predchadzajucich prispevkov, tak tie ikarusy nemam rad, priam neznasam, ale v danej chvili to bola cesta mensieho zla a byt na mieste DP tak ich kupim...
Kami
#4140 d3ko> s tou sutazou Ti nepomozem. Sam by som rad vedel ci v rokoch 1991 - 1996 prisli nejake vraky do BB aj z DPB. Konkretne nejake B731 okolo 1993 a par I280 vo zvysnom case. Mali vnutri nalepky Ked stojite, drzte sa. Neviem preco I280 z 1986 chcete dat do muzea, vsak v BB jazdi par z roku 1984, jeden z nich presiel niecim ako GO (natreli ho a jazdi do dnes) v roku 1990 ! Aj ked bez uprav ostal uz len jeden, najmladsi z roku 1989/90.
Dopytove> ten napis s upozornenim by sa zisiel aj zvnutra na dvere TrM