pisem ohladom situacie s elektrickami v tychto dnoch. to predsa nie je mozne aby den co den boli taketo kolizie! dnes medzi 8.15 a 8.45 bol poriadny dopravny chaos v casti okolo La Franconi, ked sa z neznameho dovodu zastavila el. c. 5 a za nou vsetky ostatne - vodic vobec nepovazoval za potrebne informovat cestujucich aky je problem a ci maju vystupit, alebo ci bude doprava obnovena. o isty cas ked vsetci vystupili a hladali inu formu prepravy, sa jednoducho pohol dalej! a taketo situacie su takmer na dennom poriadku!
clovek by si myslel, ze elektricky su naistejsia forma dopravy v zimnom obdobi, ale asi opak je pravdou.
neviem ako dlho este chce dobravny podnik robit z ludi blaznov!
clovek by si myslel, ze elektricky su naistejsia forma dopravy v zimnom obdobi, ale asi opak je pravdou.
neviem ako dlho este chce dobravny podnik robit z ludi blaznov!
Ružová dolina by bola asi Rosental.
nitro
a este,jazda elektrickou c.1 je naozaj 40 minut výkriku cistého zúfalstva.je to naneefektívnejsia trat na svete. elektricka viac stojí ako ide a tak podobne. a potom, ked sme sa uz "splhali" na stanicu, zacala sa kazit. podľa toho kolko ludi z elektricky vysprintovalo na stanicu,si viem spravit obraz, kolko ludi nestihlo vlak.
preco 1 nemoze chodit cez tunel a rovno na obchodnu,ale sa "ondiat" cez Safarikovo nam. Odtial by mohla chodit trebars 11 na obchodnu a nesla by zbytocne okolo tesca, kde ide niekolko dalsich spojov zbytocne spolocnu trasu.
no ale od tohoto je tu asi niekto iny, tak nech sa nad tym zamyslia. ?