Reply on: d3k0 #40434:
Hm, a predložil DPB v historicky nedávnej dobe nejakú koncepciu, v ktorej by takéto prestupné uzly a potrebu ich vybavenia definoval?
a z wapu sa k tomu dostanes tiez, len treba vediet ktory nocak, ale tak vela ich zas neni 
stastnu cestu
)
Len skoda, ze magistrat chce najskor rusit linky a nestara sa o prestupne uzly. Podla logiky by to malo byt presne naopak. A aj preto som dost skepticky v tom, ze by sa nieco v dohladnej dobe v tomto smere zmenilo k lepsiemu ?
d3k0
- prestup Safarikovo nam. a Jesenskeho (z 12 na 11/14 a naopak): cestujuci vystupuje a nastupuje z cesty, na Safku ho castokrat este aj moze zrazit auto
- prestup Technicka univerzita/Florianske nam.: velka vzdialenost medzi zastavkami, barierove prechody pre chodcov, nefunkcna svetelna signalizacia na krizovatke I. Karvasa - Radlinskeho
- prestup Trnavske myto: eskalatory na elektrickove nastupistia chodia iba pocas spicky, smerom nadol chybaju uplne
- prestup Vazovova: nastup v smere do/z Race rovno z cesty, navyse ta tam moze zrazit auto, ktore elektricku este aj predbieha v protismere...
Takze ja osobne nepodporim ziadny ziadny takyto system, kym sa nevybuduju prestupne uzly na urovni a nie ze chudaci dochodcovia budu napr. na Trnavskom myte radsej pobehovat za zakrutou medzi autami, ako by mali ist hore/dole po schodoch. A ani sa im nedivim... Zatial s privretymi ocami podporujem len prestup na Safku/Jesenskeho, lebo ked uz nic ine, aspon je to na hrane.