Museli by byt vybavene nasim VZ aj v pripade, ze by preprah na nasu elektromasinu prebehol v Devinskej Novej Vsi? Tam, jakozto do prechodovej pohranicnej stanice, snad mozu aj u nas nepapierovane cudzie lokomotivy, ci nie?
Nie. Prečo by som práve ja mal byť toho znalý. Ale viem, že keď firma Contep, čiste náhodou neajká dcéra Connexu robila audit v Perníkove, tak im vyšlo, že najefektívnejšie by bolo zrušiť mestský DP a odovzdať prevádzkovanie MHD Connexu. .
"Audit vykonali nezavisle spolocnosti, ktore uz riesili podobne ulohy v DP v Prahe, Ostrave a Brne. Boli to: CS Projekt Praha, Inventio Consulting Ostrava a DIC Bratislava. Definitivne vysledky auditu budu akcionarovi odovzdane do konca januara." - pan Vajda, www.bratislava.sk
Vsevedko, pripadne niekto iny znalejsi, poznas tieto spolocnosti co robili ten audit blizsie?
To by som netvrdil ze 1014 maju u nas papiere. Myslim ze podstatnym problemom bol to ze OBB by nevedeli zarucit, ze na IC-ecku z Viedne by bola 1014-ka, ktore su dost poruchove a casto su nahradzovane Taurusmi 1016/1116. Takze hrozilo ze by sa tu objavoval Taurus. Tiez by 1014 museli byt vybavene nasim VZ-kom a to by duplom zvysovalo pravdepodobnost,ze vybrane kusy by niekde zatuhli. Zatial sa teda taha studeny Taurus na hlavnu stanicu.
fobust