Andy: dnes rano naozaj nesli elektricky, pocul som, ze nejaky clovek sko(n)cil pod elektrickou...
Inac dnes vecer sa stala zaujimava udalost, ked na zeleznicom priecesti medzi Astronomickou a Vrakunou vytrvalo svietili cervene svetla podla mojich informacii asi od 22:00 minimalne do 23:30.
Autobusy na linkach 97 a 78 teda nechodili, pretoze sa vodici bali prejst na cervenu. Preslo iba zopar jedincov, ktorym uz koncila sluzba, ako sa vyjadril dispecer isli "na vlastne riziko". A preto ked niekto chcel ist linkou 97 do Petrzalky po 22:00 tak prvu a poslednu moznost mal ist autobusom, ktory isiel cca o 23:15 od piecestia.
Inac dnes vecer sa stala zaujimava udalost, ked na zeleznicom priecesti medzi Astronomickou a Vrakunou vytrvalo svietili cervene svetla podla mojich informacii asi od 22:00 minimalne do 23:30.
Autobusy na linkach 97 a 78 teda nechodili, pretoze sa vodici bali prejst na cervenu. Preslo iba zopar jedincov, ktorym uz koncila sluzba, ako sa vyjadril dispecer isli "na vlastne riziko". A preto ked niekto chcel ist linkou 97 do Petrzalky po 22:00 tak prvu a poslednu moznost mal ist autobusom, ktory isiel cca o 23:15 od piecestia.
d3k0
Turbo: Ja Karosy, Ikarusy a TAMy nevidim cierno-bielo. Kazdy voz ma svoje vyhody aj nevyhody.
Si: Ja som sice tiez videl nejeden rozpadnuty Ikarus, ale ovela viac Karos - naposledy napr. 2106 (bol som v nej so Spectrem a Petom Durajom a po nastupeni sa podomnou podlaha nahle prepadla... A to vazim len nejakych 60 kg... A to este nehovorim o vraku s ev. c. 3181. Na druhej strane rovnako stare klbove Karosy su zvonka menej hrdzave ako Ikarusy, o Tam-Busoch nehovoriac (cest vynimkam, ktore boli x rokov odstavene). Jedna vec su vsak hrdzave vonkajsie plechy, ktore sa daju vymenit a druha vec je chora konstrukcia...