Si: svedci to o tom, ze Renault si Karosu kupil, je to jeho fabrika, tak si to vie zariadit. Ale pokial tam dal svoje meno (a na zapad to ide urcite po jeho znackou) tak si snad nechce po... nie ?
Martin: takmer niet co dodat. Co zmoze udrzba nazorne ukazuje BBDS. Na buchajuce a samootvaracie (Karosa), otvoreniavzdorne (Ikarus) dvere si pamatam len ako pozostatky komunizmu. Podobne je to s deravou podlahou. Kym dvere sa mozu pokazit, prepadavajuca podlaha, ci zlomene ramy (v spatnom zrkadle sa Ti kruti cely autobus) to je jedine vec udrzby. Nie je to peniazmi. Az kym BBDS nedostala v 1997 konecne investicne dotacie aj od statu, busy sa kadejako skladali, a shladuvali ojazdeniny po celej CSFR.
Nova generacia Karosy uz nastupuje. Uz jazdia primestske C954, mestske maju prist az buduci rok, aj ked neviem ci budu len odvodeninou terajsich 930/940, alebo nieco viac.
Ak sa podari, nejake info dam na svoju stranku v pondelok.
Martin: takmer niet co dodat. Co zmoze udrzba nazorne ukazuje BBDS. Na buchajuce a samootvaracie (Karosa), otvoreniavzdorne (Ikarus) dvere si pamatam len ako pozostatky komunizmu. Podobne je to s deravou podlahou. Kym dvere sa mozu pokazit, prepadavajuca podlaha, ci zlomene ramy (v spatnom zrkadle sa Ti kruti cely autobus) to je jedine vec udrzby. Nie je to peniazmi. Az kym BBDS nedostala v 1997 konecne investicne dotacie aj od statu, busy sa kadejako skladali, a shladuvali ojazdeniny po celej CSFR.
Nova generacia Karosy uz nastupuje. Uz jazdia primestske C954, mestske maju prist az buduci rok, aj ked neviem ci budu len odvodeninou terajsich 930/940, alebo nieco viac.
Ak sa podari, nejake info dam na svoju stranku v pondelok.
d3k0
Turbo: Ja Karosy, Ikarusy a TAMy nevidim cierno-bielo. Kazdy voz ma svoje vyhody aj nevyhody.
Si: Ja som sice tiez videl nejeden rozpadnuty Ikarus, ale ovela viac Karos - naposledy napr. 2106 (bol som v nej so Spectrem a Petom Durajom a po nastupeni sa podomnou podlaha nahle prepadla... A to vazim len nejakych 60 kg... A to este nehovorim o vraku s ev. c. 3181. Na druhej strane rovnako stare klbove Karosy su zvonka menej hrdzave ako Ikarusy, o Tam-Busoch nehovoriac (cest vynimkam, ktore boli x rokov odstavene). Jedna vec su vsak hrdzave vonkajsie plechy, ktore sa daju vymenit a druha vec je chora konstrukcia...