Reply on: Piol #37733:
upps .. som omylom odoslal skôr tak ešte raz:http://www.karloveskerameno.sk/lokalita.asp
Pekné domčeky ale človek čo programoval ten web sa asi do mhd vyzná
"Prístup mestskou hromadnou dopravou je umožnený viacerými spojmi. Sú to napríklad električky 1, 4, 5, 9, 12, 17 a autobusy 32, 29, X1."
Asi opísal zo zastávky čísla a nevšimol si že X1 je náhradná doprava
? ?
yale
- v Petržalke sa trať vybuduje "s definitívnym smerovým a výškovým vedením" t.j. ako pre rýchlodráhu, ale s koľajnicami pre električku, preto je v tomto úseku vyznačený NDS, potom vznikne trvalé provizórium cez Starý most.
- v ďalšom vývoji by sa teoreticky mala dobudovať trasa pod Dunajom a centrom a na petržalskej trati zmeniť rozchod na štandardný. Vtedy by sa oddelil nosný systém od električkovej trate.
Lenže - moja stabilná pripomienka - ak vyhodím miliardu len na prestavbu mosta, asi nebudem nejaký čas chcieť začínať tunel pod Dunajom, ktorý ten most urobí zbytočnou investíciou, ktorá sa radšej mohla použiť na výstavbu trasy B v definitívnej verzii)... takže je reálnejšie, že v roku 2020 nebude nijaká "druhá etapa", jedine taká, že viac K2, T3 a T6 bude mať modernizáciu
Ešte že nás baví byť Bratislavčanmi...