Pre vsetkych, kto NEVIE CITAT, alebo su pre neho tie pismena PRILIS MALE :
V TOM NAPISE DOLU JE PISANE, ZE STRANKY WWW.IMHD.SK NIE SU STRANKAMI DOPRAVNEHO PODNIKU. TO ZNAMENA, ZE UZ RAZ A NAVZDY BY STE SI MOHLI PRECITAT A UVEDOMIT, ZE VASE ZAZITKY S NEKVALITNOU MHD TU NIKOHO NEZAUJIMAJU, RESP. AJ KED ZAUJMU, NIC NEVYRIESIA. OBRATTE SA PRETO PROSIM NA WWW.DPB.SK !!!
Dufam, ze to je uz dost velke na to, aby to niekto pochopil/vedel precitat.... ?
V TOM NAPISE DOLU JE PISANE, ZE STRANKY WWW.IMHD.SK NIE SU STRANKAMI DOPRAVNEHO PODNIKU. TO ZNAMENA, ZE UZ RAZ A NAVZDY BY STE SI MOHLI PRECITAT A UVEDOMIT, ZE VASE ZAZITKY S NEKVALITNOU MHD TU NIKOHO NEZAUJIMAJU, RESP. AJ KED ZAUJMU, NIC NEVYRIESIA. OBRATTE SA PRETO PROSIM NA WWW.DPB.SK !!!
Dufam, ze to je uz dost velke na to, aby to niekto pochopil/vedel precitat.... ?
yale
- v Petržalke sa trať vybuduje "s definitívnym smerovým a výškovým vedením" t.j. ako pre rýchlodráhu, ale s koľajnicami pre električku, preto je v tomto úseku vyznačený NDS, potom vznikne trvalé provizórium cez Starý most.
- v ďalšom vývoji by sa teoreticky mala dobudovať trasa pod Dunajom a centrom a na petržalskej trati zmeniť rozchod na štandardný. Vtedy by sa oddelil nosný systém od električkovej trate.
Lenže - moja stabilná pripomienka - ak vyhodím miliardu len na prestavbu mosta, asi nebudem nejaký čas chcieť začínať tunel pod Dunajom, ktorý ten most urobí zbytočnou investíciou, ktorá sa radšej mohla použiť na výstavbu trasy B v definitívnej verzii)... takže je reálnejšie, že v roku 2020 nebude nijaká "druhá etapa", jedine taká, že viac K2, T3 a T6 bude mať modernizáciu
Ešte že nás baví byť Bratislavčanmi...