Heh, opakujem, že by si si láskavo mohol analyzovať výraz "prepravný substrát" a zistil by si, že je to logický nezmysel. Jedná sa o PREPRAVOVANÝ SUBSTRÁT.
Napísal som opäť vedeniu Dopravného podniku, tak si dovolím podelíť sa s tým aj na tejto stránke
Je naivné sa domnievať, že starým časom odzvonilo. To, že Vašimi činmi vzdávate hold určitým minulorežimovým tradíciám, ma preberá z tejto naivity. Oprášenie spartakiády a nacvičovanie výstupov (nástupov a prestupov) s cvičencami (cestujúcou verejnosťou) sa zdá, má podstatne hlbšie korene, ako som si myslel.
Nie je to tak dávno (17.5.2004), keď som sa okrem iného dotkol aj problému výluk (citujem : „Tiež nás nesmierne tešia neustále výluky, hlavne však ich dĺžka v počte dní. Veľmi nám to spríjemňuje naše cestovanie a už to ani nestíhame sledovať kde, kedy a koľko. Ako bývalý zamestnanec železničného staviteľstva sa len nestačím diviť, ako si to z časového hľadiska viete pekne dlhodobo rozložiť a určite aj zdôvodniť. Aj za "mojej éry" sa takéto práce uskutočňovali a to, že tieto činnosti sa vykonávali aj po sobotách, nedeliach či po nociach bolo pravdepodobne omylom a je to už prekonané. Ľudia si zvyknú. Ja však nie.“).
Z hľadiska prepravy verejnosti do Rače a z nej je to už u vás pomaly rutinná záležitosť či račiansky folklór a tak na tejto trase jedna výluka strieda druhú. Za posledné 3 či 4 roky ich bolo „požehnnane“. A pritom jedna bola priam gigantická, keď celý úsek medzi Vinohradmi a Komisárkami prešiel celkovou, generálnou rekonštrukciou. Nie je mi jasné, keď po takejto rozsiahlej a náročnej oprave treba znova vykonávať identické činnosti za peniaze daňových poplatníkov a „spríjemňovať“ im už beztak „radostné“ cestovanie. Nuž Spartakiáda má svoje tradície a netreba nechať jej účastníkov vyjsť z cviku.
Netvrdím, že nemohlo prísť k nejakej krízovej situácii. Ale jej riešenie nemôže byť na úkor cestujúcej verejnosti. Tobôž, ak tam vládne taký pracovný harmonogram (viď. citát) a neutíchajúce pracovné nadšenie, aké možno vidieť na spomínanom úseku. (Napr. v sobotu 6.11.2004 cca o 10.00 hod som mal možnosť vidieť na danom úseku až 6 pracovníkov a o cca 13.30 hod. už ani nohy, podobne je to tak aj v pokročilejších popoludňajších hodinách cez pracovné dni). Ale čo sa dá už robiť, keď je to naplánované a vykalkulované na presný počet dní. Spartakiáda je totiž všemocná.
Nie je nič krajšie pri nacvičovaní spartakiády ako ochota a ústretovosť vašich niektorých vodičov. Hlavne v takomto „vľúdnom“ počasí. Nič vás nepoteší viac, ako keď vodič linky X3 vám dá jasne najavo, ako s vami súcití. Pri prestupovaní na Vinohradoch z prichádzajúcej električky a smerovaní po prechode k „jeho“ stojacemu vozidlu, vám svojim manifestačným odchodom dá jasne najavo, kto je pánom na cvičisku (piatok 5.11.2004 o 22.10 hod.). Dovoľte mi teda, aby som sa mu touto formou poďakoval. (A samozrejme aj vám). Ešte lepšou formou odmeny by však mohla byť jeho fotografia pred rozvinutou zástavou vašej firmy, či nastúpenou jednotkou vašej organizácie.
Ak sa vám bude (samozrejme zase) zdať, že ide akožeináč „o kritiku a invektívy a že by som mal vyberať slová, nakoľko aj vo vašej spoločnosti pracujú ľudia, ktorým záleží na kvalite poskytovaných služieb a rovnako aj ich mrzí súčasná situácia v električkovej doprave“, tak vás potom pozývam na pravidelné cestovanie medzi pravidelných i nepravidelných účastníkov spartakiády. Možno sa dozviete toho viac.
Hoci sme v tomto prípade na jednej lodi MHD a spája nás jeden verejný záujem (a vesmír), tak si myslím, že to naše spoločné cestovanie a nacvičovanie spartakiády nehrozí.
☺ ? zlepsil si mi naladu hned rano. Velmi by som sa divil ak by som videl Colora za volantom IGK!
BTW: ja busovu dopravu vyuzivam denne, aj linky 88, 68 a podobne.
Ja auticko nemam mily moj a snad ani mat nebudem. Cestujem tramvajami kazducke pracovne rano - a tiez sa mi obcas stane sa sa nevopcham. A preco nic nebola pravda?
Nepatrim do DPMB ani do DPB
Neodbavujem sa na CP
Krize sa ti za 8 zastavok neodbavia
v=30 km/h neplati vsade. Napriklad tramvaje nemaju problem aj v=60km/h ked sa chce, a busy tiez. To mozno v Petrzalke ale nezovseobecnuj.
Tak Ty si nie cisty, ked ani jedno slovo nie je pravda. Netreba byt dopravak v MHD, ale staci sa vozit v tych nasich tzv skatulkach. Sardinky v oleji sa maju z nas asi najlepsie. Takze sa uvedom kamo a necestuj autom ale vyuzivaj busovu dopravu. ? ? ?
Tá mapka dopravy v roku 2010 umožňuje viac výkladov, môj posledný je taký, že
- v Petržalke sa trať vybuduje "s definitívnym smerovým a výškovým vedením" t.j. ako pre rýchlodráhu, ale s koľajnicami pre električku, preto je v tomto úseku vyznačený NDS, potom vznikne trvalé provizórium cez Starý most.
- v ďalšom vývoji by sa teoreticky mala dobudovať trasa pod Dunajom a centrom a na petržalskej trati zmeniť rozchod na štandardný. Vtedy by sa oddelil nosný systém od električkovej trate.
Lenže - moja stabilná pripomienka - ak vyhodím miliardu len na prestavbu mosta, asi nebudem nejaký čas chcieť začínať tunel pod Dunajom, ktorý ten most urobí zbytočnou investíciou, ktorá sa radšej mohla použiť na výstavbu trasy B v definitívnej verzii)... takže je reálnejšie, že v roku 2020 nebude nijaká "druhá etapa", jedine taká, že viac K2, T3 a T6 bude mať modernizáciu
DPMB-Color ak patris k dopravakom a odbavujes sa na cestovnych poriadkoch tak odkazujem celemu menezmentu, ktori dava do obehu v lete vykurene a v zime vyzimene linkove spoje nech sa v nich vezie nie 1 , 2 zastavky ale takych 8 a myslim, ze sa kazdemu svoje vlastne krize odbavia na nom. Dik to viem kam sa treba obratit ze na DPB.SK. Color dik este raz a prijemne cestovanie so super vodicmi s tzv vyhliadkovymi max. v=30 km/h bus vodicmi hoc akeho spoja. ? ☺ ? ? ? ?
Reply on: DAKUJEME DOPRAVNEMU PODNIKU O ZAZITKY!#37709:
Nie odpad, ale prepravny substrat, cize este horsie ako odpad ?
Dotycny ujo linkovac (dez)informatik cestuje MHD do roboty, ale pouziva vyhradne linku c. 78 po trase Nam. Hraniciarov -> Mala Scena, cize sa nanho kratka linka 88 nevztahuje. Ludia, ktori by mu to mohli zatrhnut a maju na to kompetenciu pouzivaju sluzobne IGK, takze im je to jedno.
to teda je, a vo vsektom. Rano idem na elektricku,nebezal som na 14, vsak pojde 8,9, a co dalsie doslo-znova 14. Pekne 15 minut v tej zime som si postal rano pred siedmou. Idem zo skoly, dosla 68 kratka nezmestil som sa do nej, dalsich 30 minut statia na zastavke. Pri prestupoch dalsich 20 minut cakania. 65 minut cisteho cakania na zastavke v hnusnej zime... to je hlavne mesto. A to som bol len v skole, ktoru mam cca 6km od domu. ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy