Reply on: El Sergio #37677:
Tá mapka dopravy v roku 2010 umožňuje viac výkladov, môj posledný je taký, že - v Petržalke sa trať vybuduje "s definitívnym smerovým a výškovým vedením" t.j. ako pre rýchlodráhu, ale s koľajnicami pre električku, preto je v tomto úseku vyznačený NDS, potom vznikne trvalé provizórium cez Starý most.
- v ďalšom vývoji by sa teoreticky mala dobudovať trasa pod Dunajom a centrom a na petržalskej trati zmeniť rozchod na štandardný. Vtedy by sa oddelil nosný systém od električkovej trate.
Lenže - moja stabilná pripomienka - ak vyhodím miliardu len na prestavbu mosta, asi nebudem nejaký čas chcieť začínať tunel pod Dunajom, ktorý ten most urobí zbytočnou investíciou, ktorá sa radšej mohla použiť na výstavbu trasy B v definitívnej verzii)... takže je reálnejšie, že v roku 2020 nebude nijaká "druhá etapa", jedine taká, že viac K2, T3 a T6 bude mať modernizáciu

Ešte že nás baví byť Bratislavčanmi...
DAKUJEME DOPRAVNEMU PODNIKU O ZAZITKY!
12 - 20 MINUTOVE ODCHODY SA NETYKAJU LEN LINKY 88, ALE AJ OSTATNYCH DOPRAVNYCH SPOJOV NA UZEMI BRATISLAVY.
NIC MA NEPOTESI AKO LINKY 83 A 84 PRI SAV A PRED TYMITO SPOJMI LINKA S CISLOM 93 AL. 81 ZATVARAJUCA DVERE A PRESTUPIT Z 83 NA 81 AL. 93 NIE JE MOZNE. CIZE, CO Z TOHOTO VYPLYVA TRAPME SA DALEJ SAK NAS DPMB MA NAS OBCANOV NA HAKU! DAKUJEM ZA PRIJEMNE CESTOVANIE V MHD.