Reply on: Vševedko #37589:
Bývala lepšie zorganizovaná, bývala... V minulosti boli linky vzájomne protismerné a ku každej nepárnej linke existovala aj párna "sestra". Ono pri 40 až 50-tich zastávkach po trase to bolo prirodzené. Párne nočné linky však boli zrušené bez náhrady, a tak ak chcem ísť z centra domov nočákom, musím ísť linkou, ktorou absolvujem nočnú prehliadku východoslovenského kraja a po 40 minútach uspávacej jazdy si aj koledujem, že nevystúpim, kde mám. V protismere to po neexistujúcej párnej trase naopak zvládam ekologickým pešibusom, s rozdýchaním pľúc čerstvým vzduchom a za necelých 20 minút. 
El Sergio
Mne islo o riesenie do tej doby,nez tie eliny nezakopu pod zem. ?
Inak dobra sprava pre zakopavacov a metrofilov:Podla navrhu uzemneho planu mesta by mala byt do roku 2010 vybudovana prva etapa NDS (v Petrzalke,cez Stary most ako elina),do roku 2020 by mala byt spojazdnena trasa A Karlova Ves-Trnavske myto a trasa B Petrzalka-Trnavske myto,do roku 2025 A predlzena na Predmestie a B na Letisko,do roku 2030 A do Dubravky.Musim podotknut,ze trasy su presne tie iste,ako boli navrhovane na metro! ?
Elektricky akurat predlzene do Vajnor a k Volkswagenu,teda nic moc! ?
S trolejbusmi je to lepsie,ale v Petrzalke az 2025... ?
Ak ste to este nevideli,je to na http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=72607#odkazyDole
Treba najst Siet MHD v roku napr.2010.
Neda mi este ta severna tangenta...je to najvacsia KAROVINA,aku som kedy videl! ? Tak posahany navrh asi vymyslali rano po prebdenej noci na nejakej party... ?