Reply on: tr3mp #37599:
Tak napr.sa na elektrickach planuju linky:1=>DNV-Safarikovo nam.-Tunel-DNV
2=>Vajnory-Nam.L.Stura-Vajnory
3=>Raca-ZST Vinohrady
4=>Zlate Piesky-Nam.L.Stura-Zlate Piesky
5=>Karlova Ves-Safarikovo nam.-Tunel-Karlova Ves
6=>ZST Nove Mesto-ZST Vinohrady
7=>Raca-ZST Vinohrady
8=>Ruzinov-Obchodna-Kamenne nam.-Ruzinov
O linke 9 nic neviem...
Linky trolejbusov v Perzalke (zhruba,cisla su vymyslene):
1=>Starohajska-Jungmannova-Kopcianska-Pajstunska-Dostihova draha
2=>Ovsiste-Majova-Pri seci-AUPARK-Viedenska cesta-Rusovska-Kopcianska-Jiraskova-Romanova-TECHNOPOL
3=>Ovsiste-Bosakova-Kosicka-Svatoplukova-Stefanikova-Prazska-Lamac
4=>Antolska-Jantarova-Sintavska-Jiraskova-Furdekova-tam Cernysevskeho predlzena po polikliniku,naspat Bosakova-Muchovo nam.
5=>Dolnozemska-Lietavska-Budatinska-Kopcianska-Jungmannova-Furdekova-Ovsiste
6=>Kapitulsky dvor (dolna cast)-Kaukazska-Udernicka-Jungmannova-Romanova-TECHNOPOL
7=>Kapitulsky dvor (horna cast)-Kaukazska-Udernicka-Jungmannova-Furdekova-Bosakova-Kosicka-Prievoz (?)
Autobusy v Petrzalke (plati to iste co u trolejbusov):
1=>TECHNOPOL-Romanova-Jungmannova-Jantarova-Bosakova-Most Kosicka-Pristavna-Slovnaft-dalej ako 97
2=>Dolnozemska-Betliarska-Vysehradska-Budatinska-Kopcianska-Rusovska-Einsteinova-Novy most
3=>Kupalisko Matador-Rusovska-Einsteinova-Pristavny most-Gagarinova-dalej ako 96
4=>Kupalisko Matador-Jungmannova-Furdekova-Gettinova-EU-Pristavny most-dalej ako 198
5=>Cunovo-Rusovce-Jarovce-nova juzna stvrt-Panonska-Novy most
No a pravdaze trasa B NDS so stanicami:Juzna stvrt-Janikov dvor-Juh-Drazdiak-Stred-Zrkadlovy haj-Jungmannova-Centrum-Pribinova/Dunaj a dalej na Letisko
Mam to z navrhu MHD na rok 2030,kotry som bohuzial stratil a ostala mi len nekvalitna kopia petrzalskej casti a casti centra... ? Ale tie elektricky su na 100% tak!
), čiže študenti a návštevníci cintorínov buď použijú pešibus alebo budú čakať na nadväznú dopravu. Podobne aj stanica Dlhé Diely je, ak sa dobre pamätám, umiestnená niekde medzi ulicami Jána Stanislava a Baníkova, čiže veľa dlhodielčanov bude dochádzať. Dochádzanie samotné je ok, ale podľa mňa tieto dve zachádzky nie sú extra dôležité (nie v takej podobe, ako sú navrhované) a využitie súčasných radiál pre NS nie je veľkou nevýhodou.
Trasovanie je už pomerne dlho stabilizované a zatiaľ sa príliš lepší návrh neobjavil. Je zrejmé, že v prípade výstavby ľahkého dopravného systému by sa existujúce radiály začlenili do tohto systému. Jediný problém v trasovaní vidím v tom esíčku na trase A (odbočka Mlynská dolina a Dlhé diely) - dôvod odbočiek je zrejmý, ale toto sa dá realizovať výlučne pri vedení pod povrchom).
Vševedko