Reply on: yale #37598:
Zachádzky nosného systému do Mlynskej doliny a na Dlhé Diely podľa návrhu ÚP sú podľa mňa polovičným riešením. Stanica v Mlyskej doline je navrhnutá pri súčasnom vstupe do ZOO (pred vstupom do ZOO sú už aj vybudované nové zastávky
), čiže študenti a návštevníci cintorínov buď použijú pešibus alebo budú čakať na nadväznú dopravu. Podobne aj stanica Dlhé Diely je, ak sa dobre pamätám, umiestnená niekde medzi ulicami Jána Stanislava a Baníkova, čiže veľa dlhodielčanov bude dochádzať. Dochádzanie samotné je ok, ale podľa mňa tieto dve zachádzky nie sú extra dôležité (nie v takej podobe, ako sú navrhované) a využitie súčasných radiál pre NS nie je veľkou nevýhodou.BTW, keď si tak dobre informovaný (bez irónie), v návrhu (aj v koncepte) ÚP sa vyskutuje vetička "Návrh doplnkového systému MHD pozostáva z 9 liniek električiek, 16 liniek trolejbusov a 29 liniek autobusov", nikde ale nie sú konkretizované trasy liniek, hoci by to mohlo byť celkom zaujímavé. Zaujímalo by ma to najmä preto, že v návrhu na rok 2020 sa hovorí o 16 linkách trolejbusov a v návrhu na rok 2030 po vybudovaní 26 km trolejbusových tratí v Petržalke o 17 linkách trolejbusov (pribudne len jedna) ... teda sú to naozaj nejaké optimalizácie siete, alebo len z brucha hodené čísla? ? Nemáš náhodou upresňujúci materiál? Nepochybne by sa dal zohnať niekde na magistráte, ale len ten čas na chodenie po úradníkoch chýba ...
Trasovanie je už pomerne dlho stabilizované a zatiaľ sa príliš lepší návrh neobjavil. Je zrejmé, že v prípade výstavby ľahkého dopravného systému by sa existujúce radiály začlenili do tohto systému. Jediný problém v trasovaní vidím v tom esíčku na trase A (odbočka Mlynská dolina a Dlhé diely) - dôvod odbočiek je zrejmý, ale toto sa dá realizovať výlučne pri vedení pod povrchom).
El Sergio
Mne ide o riesenie lacneho a NEHLBENEHO prechodu cez centrum,aby to bolo aj v dohladnom case realizovatelne... ?
Niekedy aj malickosti mozu vela zlepsit.Skus aj ty daco vymysliet! ?