Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bmko #33801:
Predné dvere bežnej KT8 majú aj tak svetlosť len 950 mm, takže na tom obrázku budú asi nejaké približne takto široké výklopné dvere (BODE?). Na výkresoch sú však znázornené dvojdielne predsuvné dvere, tak to záleží len na solventnosti zákazníka, aké zhotovenie si objedná (detto čelá, výzbroj, atď.).
Si rob srandu... 🙂 Vyzerajú ako tie, čo sú na vjazde do platených parkovísk. Vysielač-snímač a na druhej strane odrazko. Sú inštalované na kovových konštrukciách, ktoré tam predtým pravdepodobne neboli, lebo majú podozrivo nový náter.
Reply on: pista #33818:
Aké snímače, ako vyzerajú? Možno to bude snímač dobiehajúcich cestujúcich na 53. 🙂 Vodičovi na palubáku zasvieti, že má rýchlo zatvoriť dvere a odísť, aby mu dobiehajúci nemohli kopať do vozidla. 🙂
Načo budú slúžiť snímače namontované na schodisku na Trn. Mýte smerom na 53ku?
Reply on: bmko #33801:
Jaká tramvaj len na papieri? Však to je obyčajná anakonda vykozmetikovaná.
Reply on: fobust #33796:
Už okrem hodnotenia technickej zvrátenosti si aj jediným odborníkom tejto diskusie na estetično? Však to je obyčajná anakonda inowowana.
Reply on: Sarko #33795:
Čumáky dostaneš aké len chceš - klasické Kardaus, Koxxtas aj Bulwa.
Reply on: Mike #33794:
Reprák zvuk nezosilňuje a nešíri ho ďalej ? ? .
Reply on: Zdenko #33809:
Elektronické znehodnocovače začínajú v PO plošne fungovať už od 1.9.2004...
Reply on: Sarko #33811:
oprava - ...otočné podvozky...
Reply on: fobust #33807:
Ale zabúdaš na výhody ako cena a napr. otočné čapy, ktoré pri 1000mm za normálnu cenu asi nedosiahneš. A za cenu menšieho opotrebovania tratí by možno bolo jednoduchšie opraviť tie kolízne miesta. Ale jasné, to sa nedá a tak BA bude ešte dlho posledným mestom v býv. ČS, ktoré nemá jedinú NP električku.
Reply on: TeBeCe #33806:
A co take sa stalo? ? Inak nadherne sa v nich lupu tyce ?
Reply on: Valec #33700:
Elektronicke oznacovace budu mat aj v PO tusim od 1. 1. 2005.
Reply on: Spectre #33802:

Ani v roku 1994 by to nebolo prevratne. Vsak plne nizkopodlazne tramvaje existuju uz of roku 1990, dokonca aj na metrovom rozchode. Neviem ci neboli nejake aj skor. To vozodlo malo prijst v 1980-tych rokoch, nie teraz. Mozno ho kupia niekde do Ruska.
Neviem naco sa tu hadate o tej CKD oblude, lebo aj tak tu nikdy nebude. Dovody:
1. Rozchod 1000 mm.
2. Vzdialenost otocnych capov 7.5 metra, nehovoriac o tom cele. V oblukoch by sa to pozrazalo nielen s inymi vozmi, ale aj so stplmi, obrubnikmi a pod.
3. Je to konstrukcne aj moralne zastarane, to ako keby sme isli kupovat Ikarusy C80. Aj ked Taky Ikarsu C80 je stale lepsie vozidlo, napriek tomu ze je to smradobus.
Reply on: Mikimaus #33805:
hej, pravidlo je take, ze ked sa nieco dodr**, tak sa poradie obrati 🙂 ale 7904+7903 maju inu historiu.
Az minule som si vsimol ze je spriahnuta T6 suprava 7904-7903 pritom valna vacsina suprav je spriahnuta ze mensie cislo je vpredu a vacsie vzadu. Je nejake pravidlo?
Reply on: Spectre #33802:
Ale však tá tramvaj vychádza práve z KT8D5. Tak ako ako sa dnes vyrábajú T3R s karosériou VarCB3 a pritom nie sú vôbec NP! To už fakt radšej Kvatro. Taká T3LF tiež nebude žiadna výhra, keď bude všade v oblúkoch zasahovať do profilu.
Reply on: bmko #33801:
Keď nie sú prachy na štandardné NP električky, prečo nemať aspoň aj tých 20% NP. No a tie predne dvere sa mi tiež nepáčia, ale keď si spomeniem na KT8D5N, ktoré mali mať kotasové čelá a nakoniec vychádzajú presne z pôvodnej, len trochu vylepšenej verzie.
Reply on: bmko #33801:
No koncepcne je na tom tato tramvaj asi tak, ze sa niekto viezol v KT8D5N a zrazu ho osvietilo 🙂 Pred 10 rokmi by sme sa na to pozerali inak, ale v dnesnej dobe je svetovy standart predsalen trochu vyssi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.