Reply on: bigmac #32664:
Už to tu objasnil M.Fundárek a bigmac, ja roky nedržím v hlave , ale bolo to tak, že komančovia si povedali že nechcú v strede mesta železnicu, tak sa postavila terajšia stanica BA-Nové Mesto a na ktorú sa pripojila trať do Dunajskej stredy, ktorá viedla na stanicu BA-Nivy(predtým BA-Nové Mesto), ďalej sa postavila trať a stanica do BA-ÚNS(ústredna nákladna stanica) s tým že bude pokračovať trať do Petržalky, kým ale nebol postavený Most Hrdinov Dukly(Prístavný most), tak sa jazdilo cez Most Červenej armády (Starý most), cez odbočku BA-Juh. Veľká škoda tejto trate, mohol to byť základ nosného dopravného systému a namiesto toho sa ten koridor použil len na dve budovy jednej trápnej banky a ešte trápnejšej poisťovne. V Petržalke mohla byť ešte väčšia stanica a všetku osobnú dopravu zo smeru Trnava a GA/DS by som stiahol cez mesto do Petržky zo zastávkami BA-Malá scéna, Nivy, Filialka, Slovany,....
si
sranda by mohla byt ale aj obzriet si (v reali) aj tie starsie typy stavadiel ktore je mozne vidiet vyobrazene na strankacha ktore sa tiez este pouzivaju