Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Esicko #32645:
jasne, poznam to. Ved ked som bol u teba, videl som monitor a seba ako som nadaval, ked som to nevedel ovladat.
Reply on: Esicko #32645:
ano, pozname (aspon ja urcite, beus tiez 🙂 ) a planujeme (a dufam ze sa to aj podari) spravit sietovu verziu (klient-server) kde bude moct ovladat viacero ludi rozne useky a vzajomne si robit zle 😃 ak by si nam pomohol, budeme len a len happy 😃
Reply on: Emo #32644:
Teda po Moste hrdinov Dukly, aby som bol presný.
BMko, staviam vlakove cesty, v odbornej modrogumnej terminologii 🙂 Inak su na tuto cinnost aj pocitacove simulatory - hry ako Gordikon, Multikon, Multi 1, 2 a 3. Pozna niekto? Plne verzie su k dispozicii na stranke pana autora www.softikon.wz.cz.
Reply on: bigmac #32643:

http://rail.sk/skhist/mosty/bratislava.htm

Píše sa tam, že železnica na vtedajšom Moste Dukelských hrdinov bola daná do prevádzky v r.1983, no súčasne do r.85 sa jazdilo aj po Starom moste.
re emo, mosty: tymi rokmi som si nie az tak uplne isty, ale 82/83 sa este urcite jazdilo cez stary most. dokedy vsak uplne presne??? taktiez ti viem s istotou potvrdit, ze 84/85 sa uz jazdilo mostom hrdinov dukly, teda dnes pristavny. ale odkedy? skusim zistit, ale nic neslubujem. zislo by sa prekotit archiv niekde u modrych gum, najlepsie nejaky mostny obvod alebo tratovku.
Reply on: Esicko #32639:
stavias trate :)) prijemnu sluzbu
Rozdiel medzi brzdovým valcom Š1000 a Š100 je hlavne v tom,že prvý je jednookruhový a druhý dvojokruhový.Ale inak by som fobustovi doporučil aby brzdový systém rekonštruoval na dvojokruhový.V mojich očiach je bezpečnosť nad historickú vernosť...
Reply on: bigmac #32637:
Aha, už rozumiem. A po tomto grafikone tie vlaky boli prevedené na Prístavný most. ?
Ja som vedel, ze bigmac nam to vsetko vsetkym vysvetli a ozrejmi... Skoda, ze nemozem polozit nejake doplnujuce otazky lebo som v nocniku.
kvkv: nie, len kolajovy prejazd, jazdili tam len stare obojsmerne vozy, aj to len solo bez vlecnakov, vzhladovo velmi podobne 6mt. vyzbroj z hlavy neviem (?asi ganz?mozno?siemens)
emo viedenska elektricka jazdila po cestnej mostovke, urcite vsak nie v r.1948.
82/83 boli normalne vlaky do petrzalky a rusoviec, vedene lokomotivami csd
re fobust, brzdovy valec: a cim sa taky "tvoj" brzdovy valec lisi od brzdoveho valca skody 100?
re fobust, brzdovy valec: skus na vajnorskej 127, vedla auto b.o.a.t. oproti krcme, tam je taka bohom zabudnuta predajna s divotvornymi otvaracimi hodinami a malym vykladom. ulozenky vsetkych druhov.
Reply on: bigmac #32622:
V gvd 82/83? Viem, do r1948(?) tam jazdila viedenská električka, ale čo tam jazilo tak dlho potom? ?
Nema nahodou niekto hlavny brzdny valec na 1000 MB, 10. seria z roku 1966? Alebo aspon manzety na neho. D.
kvkv: filialka fungovala do roku 1989 riadne ako stanica, potom sa tam zrusili cervene ciapocky a je z toho vleckovy areal. zatial to modrogumkovia zubami nechtami drzia, vsak ide o lukrativne pozemky. a rad by som vedel, co bude s pozemkom po byvalych nivach. z depa je uz depo na smetiarske vozy a zametacie avie
tr3mp: chcelo by to stanicny poriadok zst. bratislava-nivy
tr3mp: a este cosi. za nasypom bolo vela chrumkavych vleciek. zial, taktiez neviem, ako presne boli zaustene do niv. kablo+gumon+kovosrot a ja neviem co vsetko este boli zaustene po kolaji, co donedavna pred vubkou chaoticky koncila.
ale co tie ostatne a co vlastna kablovka?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.