Reply on: fobust #29955:
Preco? Pretoze cena. Cital si ten Jenkiho prispevok ohladne toho, kolko stoji K3R-N? Toto lacnejsie urcite nebude. Rekonstruovat 20-rocne vraky na nejake akoze-moderne vozidlo za take peniaze, za ktore mam viac ako polovicu zbrusu novej elektricky, je cirocira blbost... Nie som proti rekonstrukciam, ale ked, tak len a len v nevyhnutnej miere pre to, aby bolo zatial s cim jazdit -- tj 7783, 7085 a podobne. Akekolvek nezmysly naviac (Kotasie cela a podobne) su zbytocnost a len odcerpavaju peniaze. Ale nahradzat pochybnymi rekonstrukciami typu K3R-N alebo KT3 absenciu novych vozidiel, je podla mna chore.
galiyosha
Jednu vec na tom zamere nechapem: pise sa tam o severnej tangente v suvislosti s presmerovanim dopravy smerom na Patronku. Severna tangenta je uz schvalena? Presne sa vie, ako bude vyzerat? Ja som asi zaspal dobu, ale mal som pocit, ze ta stavba je v nejakom spankovom rezime, a ze sa vlastne ani nerozhodlo, ci pojde tunelom, estakadou alebo cim vlastne... Vie mi to niekto potvrdit alebo vyvratit?
Dalej, ak som tie materialy dobre pochopil, to o trolejbusoch na Zabotovej, co pisali v novinach, je blud, a do arealu budu, podobne ako autobusy, vchadzat z Prazskej.
Celkom som sa pobavil na umiestneni elektriciek do tretieho podzemneho podlazia. Rad by som vedel, cez kolko a ako pomalych eskalatorov sa clovek dostane az na to druhe nadzemne, kde bude nova stanicna hala... ?
Re #29895 J: No tak ten clovek, co im robil PDFka, bol evidentne na slovo vzaty profesional. Ako moze niekto pri dokumentoch, kde obrazky predstavuju hlavnu cast informacie, ponechat zapnute resamplovanie obrazkov na tak male rozlisenie, ze nevidiet vobiec ziadne detaily? Ach, ta slovenska profesionalita...