Karosa-rám-sľúbené
Vo všetkým mojich vlastných študijných materiáloch či príručkách som nenašla zmienku o údajnom "vyváraní rámu po 500 km" (presnú formuláciu si nepamätám-prosím o zhovievavosť). Napríklad čo sa týka kĺbových B741 - pri údržbe podvozok-rám je to kontrola neporušenosti zvarov profilov a priečok nosného roštu, mostu prednej nápravy a držiakov servoriadenia - prvá po 30 000 kilometroch a potom po 60 000 kilometroch.
?
Vo všetkým mojich vlastných študijných materiáloch či príručkách som nenašla zmienku o údajnom "vyváraní rámu po 500 km" (presnú formuláciu si nepamätám-prosím o zhovievavosť). Napríklad čo sa týka kĺbových B741 - pri údržbe podvozok-rám je to kontrola neporušenosti zvarov profilov a priečok nosného roštu, mostu prednej nápravy a držiakov servoriadenia - prvá po 30 000 kilometroch a potom po 60 000 kilometroch.
?
fobust
Ja som netvrdil zrusit definitivne, ale zrusit kym sa cela vec nevysetri a nevyvedu sa patricne opatrenia. Ake? Co ja viem, za to su plateni iny ludia.
Linka 12:
No tak to je blbost, aky pripoj linky 11 na linku 12? Co je to za nezmysel. A vozit sa z kapucinskej cez SNP a okolo Reduty je blbost. A co Safarikovo namestie?
Ked uz, tak po nabrezi cez Safko, odtial cez SNP a Kapucinsku do Tunela. Ale to by najprv musela byt elektricky ovladana vyhybka na Hurbanovom namesti. Takuto 12-ku by som bral. Aj ked pripoj z linky 14 je biedny (trebalo by sa dookola vozit okolo Safka, co je strata casu). Podla mna to bolo dobre tak ako to bolo.