Šimi: Čo ma zarazilo najviac je toto: K nemilej udalosti, ze Vam spoj usiel poznamenavame, ze "!!!cestujuci ma byt pripraveny na nastup do vozidla (prepravny poriadok) a nie dobiehat na poslednu chvilu k vozidlu,!!!" lebo vodic ho naozaj nemusi vidiet, nakolko tesne pred zatvorenim dveri vykonava ine cinnosti, ktore suvisia predovsetkym s bezpecnostou cestujucich.
Aj keby si to stokrát myslel, nemá to čo zákazníkovi písať. K zákazníkovi sa treba chovať úctivo a tak mu mal napísať len to posledné, že vodič sa musí venovať aj iným veciam, aby napr. niekoho neprivrel a tak si nie vždy všimnú dobiehajúceho človeka. Mohol by pridať aj mierne klamstvo, že majú prikázané, že ak je to možné aby počkali.
Aj keby si to stokrát myslel, nemá to čo zákazníkovi písať. K zákazníkovi sa treba chovať úctivo a tak mu mal napísať len to posledné, že vodič sa musí venovať aj iným veciam, aby napr. niekoho neprivrel a tak si nie vždy všimnú dobiehajúceho človeka. Mohol by pridať aj mierne klamstvo, že majú prikázané, že ak je to možné aby počkali.
Reproduktor