Šimi: Čo ma zarazilo najviac je toto: K nemilej udalosti, ze Vam spoj usiel poznamenavame, ze "!!!cestujuci ma byt pripraveny na nastup do vozidla (prepravny poriadok) a nie dobiehat na poslednu chvilu k vozidlu,!!!" lebo vodic ho naozaj nemusi vidiet, nakolko tesne pred zatvorenim dveri vykonava ine cinnosti, ktore suvisia predovsetkym s bezpecnostou cestujucich.
Aj keby si to stokrát myslel, nemá to čo zákazníkovi písať. K zákazníkovi sa treba chovať úctivo a tak mu mal napísať len to posledné, že vodič sa musí venovať aj iným veciam, aby napr. niekoho neprivrel a tak si nie vždy všimnú dobiehajúceho človeka. Mohol by pridať aj mierne klamstvo, že majú prikázané, že ak je to možné aby počkali.
Aj keby si to stokrát myslel, nemá to čo zákazníkovi písať. K zákazníkovi sa treba chovať úctivo a tak mu mal napísať len to posledné, že vodič sa musí venovať aj iným veciam, aby napr. niekoho neprivrel a tak si nie vždy všimnú dobiehajúceho človeka. Mohol by pridať aj mierne klamstvo, že majú prikázané, že ak je to možné aby počkali.
Vladimír
1) Nehľadaj dôvody prečo by to nešlo.
2) Neporovnávaj Bratislavu s Bulharskom. Alebo je to ekvivalent?
V mestách, kde doplnkový predaj je, vodič vždy lístok má.
Re #29366 N: No dobre, ale pri takýchto špecifických problémoch by som prosil už špcifické definovanie vozidla. Niečo v zmysle:
"...ale s BRATISLAVSKOU karosou alebo BRATISLAVSKYM tamom mam pocit, ze to ide bud dolava, alebo doprava...
Re #29368 m@rtin: Nebesá! A prečo len na L2? A ak už, tak prečo PRÁVE na L2? Tak to je potom experiment jak keby vôbec nebol...