Reply on: Papyr #27392:
On by ten vlak bol v podstate vhodný už dnes, keby:1) Bola zastávka na nadjazde.
2) Vlak celý deň neklesol pod 30 minút.
3) Jazdilo to v takte a nie podľa generátora náhodných čísel.
Hlavne pri bode 3 nechápem, prečo Zločinecká spoločnosť, ktorá sa chváli taktom u pár rýchlikov na 110 a 120/180, nie je schopná spraviť takt u osobákov.
Btw., ako dopadlo strkanie hadičky do krku?Vomit:-)?
I.
Potom ako sa to plni ludmi, a odchadza opacnym smerom. Nakoniec to za velkeho ramusu taha spat na nasyp... Proste blbost, nic viac, ale vela som sa na tej predstave pobavil. Kolaje boli akoze vedla cesty, dvakrat ju krizovali urovnovo, samozrejme iba svetelne zabezpeceno. Ale keby to tak bolo cele na estakade, tak potom nie su ani problemy so stupanim ani s krizovanim. ? Hehe. Elektrifikacia: Neviem ci by niekto dovolil 25 kV tahat cez sidlisko (aj ked v Petrzalke sa to da), tu to vsak bolo ako vlak doslova na ulici. ?
) písať sloh o Bratislave v 21. storočí v určitej oblasti, ja som si vybral dopravu. Okrem iných zvrhlostí som vymyslel aj lanovku na hrad, nie však pozemnú, ale vysutú. Prepojenie bolo z Incheby na hrad. To už by skôr bola atrakcia pre turistov, nie nejaká zápalková krabička premávajúca po kopci (asi kópia budapeštianskej "sikló").
S499.1023