Reply on: fobust #26450:
Pridávam osobné hodnotenie: Víkendová prevádzka na 86: trať stredných kritérií-málo úsekov stúpania; zato pomerne obtiažne úseky trate v starom Prievoze a na Záhradníckej. 15 metrový MAN zvládol túto trať bezproblémovo-úsek stúpania na Prístavný most bol plynulý pri z dvoch tretín naplnenom vozidle - autobus si prevodové momenty selektoval pri optimálnom výbere otáčok, takže výjazd vozidla bol bez potiaží. 15 metrové vozidlo sa natáčalo i do pomerne obtiažnych pravouhlých uličiek starého Prievozu bez obtiaží (tu treba mať na mysli, že tam, kde sa 18m kĺbák v pravom uhle "zlomí" tam si musí 15 metrové sólo nadbiehať v inom uhle;MAN i túto výzvu zvládol skvele, bez toho, žeby mu zadné nápravy vybehli na chodník!!!). Celkový chod autobusu i v tejto úprave diferenciálu resp. základnej úpravy bol ľahký a plynulý; autobus citlivo reagoval na všetky podnety vodiča. Palubná doska prehľadne a jednoducho usporiadaná, výhľad do spätných zrkadiel vynikajúci. Cestujúci si chválili ľahký nástup i výstup, hlavne s detským kočíkom. Autobus má tichý chod a celkovo zapadá do bratislavských pomerov. Samozrejmou prednosťou je ekologická prevádzka (pohon zemným plynom), nie je však nutnou prioritou, iba výhodou.
?
fobust
Tak to je naozaj priserne vela vozokilometrov navyse, normalne je to neunosne, je to strasne. Ako som si mohol dovolit take nieco povedat, vsak to nam zvysi rocne vozokilometre na trolejbusovu dopravu minimalne o jedno percento. To je naozaj strach a hroza! ?