Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
DPB podal žiadosť o NFP na nákup 10 obojsmerných vozov...
Reply on: 810zssk #255093:
Ten nikto tam dal návrh, že to vidí tak, že by EC Metropolitan zachádzal na BTS. Evidentne sú ľudia, čo by za to boli.

Poznám dosť ľudí, sám som medzi nimi, čo na lety do zahraničia využili lety z Prahy, Budapešti, alebo Košíc namiesto Viedne, či Bratislavy, lebo to bolo výrazne výhodnejšie a to som z Bratislavy. Tak isto poznám ľudí z Prahy, čo využívajú letisko v BA, či Viedni, lebo to je pre nich výhodnejšie. Dokonca poznám jedincov, čo takto leteli z Varšavy, lebo dokázali tak ušetriť aj 400€. Takže áno, nejakých jedincov, čo by z Prahy došli na BTS určite nájdeš.

Teraz sa natíska otázka. Ozaj je úlohou vlaku typu EC to, aby stál v BA na Hlavnej stanici a potom zachádzal na letisko v Bratislave raz za 2 hodiny? Nemá väčší zmysel, aby to obhospodaroval nejaký osobák napríklad z Kútov, Štúrova, čo jazdí častejšie, aby tam zachádzal? To je jedna otázka. Druhá otázka, je tam priestor tam vôbec niečo také vybudovať, aby tam ten vlak mohol prísť a aj odísť?
Reply on: bobitwo #255092:
Myslím, že najväčším záujmom štátu by malo byť prestup na električku v Ružinove smerom na letisko a predĺženie vlakov z Viedne od hlst trebárs do Podunajských Biskupíc.

Prvoradé by malo byť pohodlné spojenie z letiska do Viedne s jedným prestupom. Čo by výrazne zlepšilo konkurencieschopnosť štátneho letiska voči Schwechatu. A nejaké metropolitany sú zbytočné a úplne napr...
Reply on: bobitwo #255092:
Poukazujem na to že tvoj argument bol nezmyselný pretože nikto nenavrhoval aby tam Metropolitan stál kvôli ľuďom z Prahy alebo Budapešti. To nie je "útočenie na teba", ani to neimplikuje že si myslím že by tam Metropolitan stáť mal.

Ad 4 - my point exactly... Vytiahol si dve mestá odkiaľ naozaj nikto na BTS nepôjde a odignoroval asi 5 staníc po ceste odkiaľ ľudia na BTS cestujú aktívne a vo významných množstvách.
Reply on: 810zssk #255091:
Moment, takže si to zhrniem:
1/ ja som sa pýtal človeka, aký zmysel má zastavovanie EC Metropolitan na BTS, ak už to navrhoval.
2/ ty si na mňa reagoval: "Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva." - Takže tu sa tváriš, že ten Metropolitan na BTS má zmysel, lebo sú tu ľudia čo žijú medzi Prahou a Budapešťou a teda by ho využívali na cestu na BTS. Mimochodom, sú aj lety, kde sa oplatí prísť z Prahy do Bratislavy, takže aj odtiaľ nájdeš nejakého takého cestujúceho.
3/ "Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou." - Takže tu vlastne popieraš čo si vyššie napísal, keďže si sa oháňal ľuďmi, že spadajú pod spádovú oblasť BTS. Ten argument z Prahou? Prečo si vytiahol práve Prahu? Prečo nie Budapešť? Tú som tam tiež spomínal. Ale áno, mohol som spomenúť aj Kolín. To by bolo potom v poriadku zrazu?
4/ Zase vyťahuješ Prahu. Prečo nie Budapešť? Prečo nie Kolín? Pardubice? Brno? Břeclav? Možno čakáš veľa ľudí z Kútov? To som mal povypisovať každé jedno mesto, že či má zmysel na EC Metropolitan, aby stál na BTS, lebo stojí v Budapešť-Nyugati pu., Vac, Nagymaros-Visegrad, Szob, Štúrovo, Nové Zámky, Bratislava hl.st., Kúty, Břeclav, Brno hl.n., Pardubice hl.n., Kolín, Praha hl.n. a Praha hl.n.,Kolín, Pardubice hl.n., Česká Třebová, Brno hl.n., Břeclav, Kúty, Bratislava hl.st., Nové Zámky, Štúrovo, Szob, Nagymaros-Visegrad, Vac, Budapešť-Nyugati pu.

Takže z toho mi vychádza. že to síce považuješ za blbosť aby EC Metropolitan stal na BTS, ale útočíš na mňa pre Prahu, čo som spomenul? Či sa mýlim?
Reply on: bobitwo #255090:
Prečítal som čo si tam napísal. Oháňal si sa tým že tam nemá zmysel zastavovať lebo kto už by tam z Prahy chodil.
Reply on: 810zssk #255088:
Ešte raz, prečítaj si čo som tam napísal. Kde som tam napísal, že EC Metropolitan má stáť na BTS?
Reply on: david11 #255083:
Degeš nie je "brutálne" znížená kapacita. A keď boli na Trnávke, občas sa na t-49 objavili aj v minulosti.
Reply on: bobitwo #255087:
Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou.
Reply on: 810zssk #255085:
Predstav si, ja to viem vlaky stoja aj inde ako medzi východzou a cieľovou stanicou.
Vieš mi potom povedať prečo ak Bratislava nutne potrebuje pre BTS vlakovú zastávku pre EC, kde sa čaká, že by sa malo premlieť cca 3 milióny pasažierov, tak VIE s cca 31 miliónmi pasažierov, nemá EC čo ide z BA do Viedne cez letisko a letisko BUD v Budapešti nemá priame spojenie z Bratislavy EC, keď tam majú 5,5 milióna cestujúcich?

O koľko ľuďoch sa bavíme, aby cca 10-15 minútová zachádzka na BTS pre EC dávala zmysel? Bude nám tam pravidelne vystupovať/nastupovať aspoň 30 ľudí?
Reply on: david11 #255083:
4 miesta v degesoch minus su brutalna kapacita oproti 30Tr ?
Reply on: bobitwo #255073:
Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva.
Reply on: david11 #255081:
7 min. je uz vata, áno, ale zase na prestup je celkom malo nechať 2 min, ako aj v opacnom smere.

Os GA-TT: Hodinova vata, lebo keby boli ine casove polohy (setrnejsie), tak to by sa žiadala dalsia súprava s personálom.
Reply on: D555.3008 #255077:
Z tej L66 je problém prestúpiť na L49 či 71? Na čo tam preboha dávať degeše a brutálne oslabovať kapacitu na L49?
Reply on: TomJ #255079:
Za mňa je dosť zvrhlé ťahať ešte ďalej tie dízle z NR alebo Prievidze, keď všade máme dráty. No kvôli obehom asi tá Prievidza by to dala. No musela by sa posunúť s odchodmi, aby to dávalo zmysel.
Reply on: Joyki #255080:
Stále tam nemusí prísť o 7 min.skôr.keď ti vlak stoji na vedlajšej koľaji. Inak akoro hodinové vaty na obrat OS TT-GA sú luxusné s porovnaním S60 či Rex 60.
Reply on: david11 #255067:
Nie, lebo v Galante robi pripoj na Os do Trnavy v 58. minute.
Reply on: david11 #255068:
Mimochodom, R55 má na Novom Meste pauzu 45 minút. Prievidzké rýchliky až hodinu. Nedali by sa jedny alebo druhé potiahnuť do Petržalky namiesto S8? Tá S8 má totiž v pracovné dni poobede tú dieru kvôli tomu, že má vložené spoje do Rajky a keďže tam jazdí len jedna súprava, tak by nevyjazdila hodinový interval, ak by išla až na Nové Mesto.
Reply on: bobitwo #255073:
Napriklad Novy Ruzinov (len teda by sa muselo UNS posunut ako zastavka nad Parkovu aby si nesiel zbytocnych extra 300 - 350m a posunut zastavku Syslia blizsie ku krizovatke s Parkovou aby sa dalo ako-tak prestupit na L66) + su tam plany, ze sa tie polia zastavaju novou vystavbou. Tusim Yimba ci kto pisal, ze procesy uz bezia.
Reply on: bobitwo #255075:
Po uvolneni 30 Tr DG z Dlhych dielov ,mohli by sa presunut na 49na usek Mliekarenska -Grofska niva❓ 49 by sme mohli pecislovat na 46 --Mliekakenska - NUSCH.a 49-- Grofska Niva -Mliekarenska -onkologia 46 a 49 v preklade odchodov /46 v odchodoch dnešnych do cca 21*00/je predsa v plane postavit trolejbusovu trat Mliekarenska Prievozska 🤔 😉
a 66 vhodne skratit / Z mliekarenskej smer G.Niva k nem Ružinov a po Ružinovskej spat na Tomašikovú -okruh/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.