Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #255088:
Ešte raz, prečítaj si čo som tam napísal. Kde som tam napísal, že EC Metropolitan má stáť na BTS?
Reply on: david11 #255083:
Degeš nie je "brutálne" znížená kapacita. A keď boli na Trnávke, občas sa na t-49 objavili aj v minulosti.
Reply on: bobitwo #255087:
Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou.
Reply on: 810zssk #255085:
Predstav si, ja to viem vlaky stoja aj inde ako medzi východzou a cieľovou stanicou.
Vieš mi potom povedať prečo ak Bratislava nutne potrebuje pre BTS vlakovú zastávku pre EC, kde sa čaká, že by sa malo premlieť cca 3 milióny pasažierov, tak VIE s cca 31 miliónmi pasažierov, nemá EC čo ide z BA do Viedne cez letisko a letisko BUD v Budapešti nemá priame spojenie z Bratislavy EC, keď tam majú 5,5 milióna cestujúcich?

O koľko ľuďoch sa bavíme, aby cca 10-15 minútová zachádzka na BTS pre EC dávala zmysel? Bude nám tam pravidelne vystupovať/nastupovať aspoň 30 ľudí?
Reply on: david11 #255083:
4 miesta v degesoch minus su brutalna kapacita oproti 30Tr ?
Reply on: bobitwo #255073:
Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva.
Reply on: david11 #255081:
7 min. je uz vata, áno, ale zase na prestup je celkom malo nechať 2 min, ako aj v opacnom smere.

Os GA-TT: Hodinova vata, lebo keby boli ine casove polohy (setrnejsie), tak to by sa žiadala dalsia súprava s personálom.
Reply on: D555.3008 #255077:
Z tej L66 je problém prestúpiť na L49 či 71? Na čo tam preboha dávať degeše a brutálne oslabovať kapacitu na L49?
Reply on: TomJ #255079:
Za mňa je dosť zvrhlé ťahať ešte ďalej tie dízle z NR alebo Prievidze, keď všade máme dráty. No kvôli obehom asi tá Prievidza by to dala. No musela by sa posunúť s odchodmi, aby to dávalo zmysel.
Reply on: Joyki #255080:
Stále tam nemusí prísť o 7 min.skôr.keď ti vlak stoji na vedlajšej koľaji. Inak akoro hodinové vaty na obrat OS TT-GA sú luxusné s porovnaním S60 či Rex 60.
Reply on: david11 #255067:
Nie, lebo v Galante robi pripoj na Os do Trnavy v 58. minute.
Reply on: david11 #255068:
Mimochodom, R55 má na Novom Meste pauzu 45 minút. Prievidzké rýchliky až hodinu. Nedali by sa jedny alebo druhé potiahnuť do Petržalky namiesto S8? Tá S8 má totiž v pracovné dni poobede tú dieru kvôli tomu, že má vložené spoje do Rajky a keďže tam jazdí len jedna súprava, tak by nevyjazdila hodinový interval, ak by išla až na Nové Mesto.
Reply on: bobitwo #255073:
Napriklad Novy Ruzinov (len teda by sa muselo UNS posunut ako zastavka nad Parkovu aby si nesiel zbytocnych extra 300 - 350m a posunut zastavku Syslia blizsie ku krizovatke s Parkovou aby sa dalo ako-tak prestupit na L66) + su tam plany, ze sa tie polia zastavaju novou vystavbou. Tusim Yimba ci kto pisal, ze procesy uz bezia.
Reply on: bobitwo #255075:
Po uvolneni 30 Tr DG z Dlhych dielov ,mohli by sa presunut na 49na usek Mliekarenska -Grofska niva❓ 49 by sme mohli pecislovat na 46 --Mliekakenska - NUSCH.a 49-- Grofska Niva -Mliekarenska -onkologia 46 a 49 v preklade odchodov /46 v odchodoch dnešnych do cca 21*00/je predsa v plane postavit trolejbusovu trat Mliekarenska Prievozska 🤔 😉
a 66 vhodne skratit / Z mliekarenskej smer G.Niva k nem Ružinov a po Ružinovskej spat na Tomašikovú -okruh/
Reply on: bobitwo #255073:
Pod tou lávkou sa akože nezmestia nástupištia? Zo strany od Prístavného mosta.
UNS - tak napr. teraz ak by tam stála S8 tak bez prestupu až do Maďarska. Po vybudovaní zastávky v Petržalke za pár minút do Digital parku či Auparku..
Prečo by nemohli vzniknúť pod nadjazdom na Gagarinke nové zastávky? Načo by chodili peši až k cintorínu.
K Metropolitanom.. teraz bežne ľudia z Moravy odlietajú z BA. Po otvorení 33 nových spojení od Ryanairu a 29 od Wiizzairu ich bude nepomerne viac. Z druhej strany som myslel hlavne na ľudí od regiónu N.Zámkov no z Budapešti kľudne tiež. Aj kopec Slovákov odlieta teraz z Budapešti. Všetko závisí od ponuky. Od B. Bystrice ti idú zase v 2h.takte Urpíny.
Reply on: si #255074:
Teraz tam chodí 66 a chodí tam prakticky prázdna dá sa povedať. Ozaj tam treba potom ťahať 24m trolejbusy?
Reply on: bobitwo #255073:
volakedajsie plany pocitali so zadratovanim prievozu + mala tam byt aj vozovna a meniaren (z toho vyplyvaju problemy s poklesmi napatia na gagarinke v usekoch ktore su daleko od oboch susednych meniarni a v povodnych planoch mali byt napajane prave odtialto)
no a keby k tomu zazraku doslo, tak ten prestup na UNS na trolejbus ktory ta dovezie blizsie k domu by zmysel nejaky daval... len to sme zas oklukou aj pri objednavke dopravnych vykonov a ochote zo strany magistratu k narastu... akurat ze to nie je pre sudruhov take vonave ako kybel cervenej farby....
Reply on: david11 #255072:
Prosím nakresli mi nástupištia pre električky na nadjazde medzi TPD a Starým mostom. A skús sa nad tým trocha zamyslieť, že ako by sa to dalo aj technicky riešiť.

Celý Prievoz - rodinné domy. Kam sa tí ľudia potrebujú dostať? Do Petržalky? Asi ťažko. Na Gagarinku? Majú to bližšie a rýchlejšie pešo ako ísť na ÚNS a odtiaľ cestovať ku Gagarinke a potom dole po schodoch/rampách (musíš vybudovať zastávaku na tom nadjazde) ísť na trolejbusy a šliapať 200-300m na zastávku Cintorín Vrakuňa

Prečo by Metropolitan mal stáť na letisku? Očakávaš nebodaj veľký prílev ľudí z Prahy, či Budapešti, čo by chceli letieť z Bratislavy? Asi ťažko.
Reply on: bobitwo #255071:
Električka na nadjazde teraz nestojí, ale mohla by. Aj busy nezastavovali doteraz na nadjazde v Slnečniciach. Teda ešte ani nestoja.. no budú.
UNS- ako to že tam nič nie je? Celý prievoz je čo. To vlaky ani vo Vajnoroch nemusia stáť.. 🙂 tiež okolo iba rodinné domy.
nadjazd Gagarinka - predsa tiež prestupný uzol k nosným trolejbusom.
Prepojka cez letisko k trati 130.. žeby napr. presmerované Metropolitany a časť regio liniek stáli priamo na letisku?
Plánuje sa výhľadovo za Vajnormi prepoj medzi tratami 120-130 čo povymetá tie nové satelitné mestečká..

Jednoducho Bratislavský S bahn. Električka by to doplňovala no tá nikdy nepôjde za hranice mesta.
Reply on: david11 #255070:
- Rajka - 0km
- ŽST Rusovce - 6km
- Slnečnice - 6km
- ŽST Petržalka - 4,3km
- Digital park - 1 km (čo tam je v okolí, že po 1 km by vlak musel zastavovať?) alebo lávka pod Starým mostom 1,8km (autobusy tam nestoja, zastávky električky tam nedáš, najbližšia zastávka je pri TPD a to treba šliapať hore kopcom, je to cca 400m, takže aj tam veľmi uniká pointa, prečo tam zastavovať
- ŽST ÚNS - 5,4/4,6km (natíska sa otázka, pre koho by zastávka bola, v okolí nič nie je, iba rodinné domy v Prievoze)
- nadjazd nad Gagarinovou - 1,3km (tiež tam v okolí nič nie je a bez urážky, ale časti ako Prievoz, Hrušov a Podunajské Biskupice, dokonca aj Petržalka nie sú zrovna destinácie, kam chodia ľudia za robotou)
- napojenie na trať 130 (ktorá už teraz je extrémne vyťažená. - km som nerátal.

Natíska sa otázka, aký stroj by tam jazdil, keďže potrebuješ skôr električku, alebo niečo ako bola/je motorová jednotka 810/813, určená na podobný typ trate a kto by to využíval? Tá trať obchádza všetky dôležité dopravné uzly a všetky miesta, kam by si čakal, že sa ľudia potrebujú dostať. Jasne, nejaká klientela sa nájde, ale je to niečo rentabilné?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.