Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #255042:
Ideš nato mne skapala koza nech skape aj susedovi. EC čo schvaľujú 3 krajiny a kde sa nato napája X ďalších vlakov určite nebudú hýbať.
Mali jednoducho posunúť odchody OS rovno s Kútov na neskôr, aby pobyt v Zohore skrátili na minimálne možnú mieru.
Ono aj S 60 má v Galante pobyt smer N. Zámky 11 min. a smer BA až 15 min. cez víkendy a v čase, keď nejazdí REX, len aby sedel takt. No X ľudí tým naserú zbytočným čakaním v stanici.
Reply on: david11 #255041:
Keď by sa už robili takéto rošády, tak v terajších EC slotoch by mohli byť Os z Kútov predĺžené do Břeclavi
Reply on: david11 #255041:
Tak miesto toho donutime ludi sediet pol hodinu v dedine pred Bratislavou, bravo, prave si pridal dalsich X% aut na upchatu dialnicu.
Reply on: MatejBA #255034:
Ľudia zo Záhoria si, kde nastúpia či vystúpia keby to podľa teba obchádzalo Kúty?
Reply on: MatejBA #255034:
A to si myslíš, že takéto niečo vyriešiš šmahom ruky? Má na to OBB ľudí? Kto by to platil?
Reply on: Pajo #255037:
A šoférov autobusov je dosť?
Reply on: Pajo #255037:
Otázkou je aj nejaká rentabilita spoja a jeho vyťaženosť. V súčasnej situácii čo som naposledy videl reportáž, tak cena lístka na Slovensku že vraj pokrýva cca 17% nákladov. To je plošné vyjadrenie za celé Slovensko.
Tak po Rajke už aj Skalica výlučne autobusmi. Nedostatok rušňovodičov. Nástupný plat rušňovodiča ZSSK bez praxe: 1140€ v hrubom.
.
Problémom nie je len tých 23 minút v Zohore, ale že keď bude nejaké EC meškať, tak ten osobák k tomu chytí ešte ďalšie minúty navyše.

Dlhodobo sa mi nepáči konštrukcia grafikonu, keď sa pár staníc pred cieľom kvôli prechodeniu vlakom vyššej kategórie dávajú minúty navyše (napr. Pezinok). Čo by možno až tak nevadilo, ak by tie vlaky vyššej kategórie jazdili načas. Ale načas nejazdia a mnohokrát je to čakanie osobákov úplne zbytočné, lebo trať je voľná.

V prípade ECčiek do CZ je grafikon dlhodobo len zdrap papiera a grafikon osobákov tým pádom tiež. A dôvodom nie sú len meškania z Maďarska, ale aj vzhľadom na stav infraštruktúty nevyjazditeľné časy na Slovensku.

Keď už teda nedokážeme mať diaľkovú vrstvu jazdiacu načas, tak by tie osobáky do Bratislavy mali mať uvedený odjazd zo Zohoru hneď po príjazde a radšej ich každý druhý deň 20 minút zmeškať ako ich každý druhý deň v Zohore držať zbytočne a aj tak ich možno potom zmeškať.
Že sa to takto nedá "nakresliť", tak to nech si rieši ŽSR ako chce.
To, čo vymysleli, iba všetkých nasrdí a osobáky ani napriek prestoju v Zohore nebudú jazdiť včas.
Reply on: AaronPlays77 #255032:
Tak nech sa docasne presmeruju EC cez Marchegg a tocia cez Ganserndorf, ked je kapacita trate tak katastrofalna, ze primesto musi cakat skoro polhodinu v stanici...
Reply on: david11 #255025:
Nepomohlo by, keby dočasne stáli EC aj v Malackách, aby to mali ľudia rýchlejšie? Lebo tie osobáky pri tej jazdnej dobe sú o ničom. To ich mohli radšej zrušiť a zaviesť NAD.
Reply on: 6503 #255027:
Ono sa nemá železnica moc kam posunúť bez týchto kritických rekonštrukcií zastaralých tratí. A fakt sa nedá za jeden mesiac prerobiť celú trať na rýchlosť 200 km/h a s bezbarierovými stanicami.
Reply on: MatejBA #255030:
Problém je ten, ako Čína stavia. Vidíš to napríklad pri mostoch. Ten spôsob nie je zlý v princípe, že ukladáš prefabrikáty medzi piliere. Má to samozrejme svoje ale. Tuhosť mosta, časté dilatácie, ak sa ti tam dostane voda, máš veľký problém. Samozrejme, pre Čínu nie je až taký problém vymeniť jeden most po 10-15 rokoch, pri tom rozpočte si to veľmi nevšimnú, ale v slovenských reáliách je to problém. Tak isto, veľa ich diaľnic už po 8-10 rokoch vykazuje veľké poškodenia v nosnej časti, časť z nich sa už búrala a stavala sa nanovo. Daň za príliš rýchlu výstavbu. Sú proste stavebné procesy, ktoré musia prebehnúť, ale potrebujú čas.
Reply on: bobitwo #255028:
Uprimne nech je kvalita akakolvek v Cine, horsie by to nebolo ako to je teraz...
Reply on: david11 #255025:
Za 23 minut som z Bratislavy v Malackach 😃 Takze D2 bude este viac upchata lebo ako na to by som sa im vo vlakoch vykaslal...
Reply on: tiny111223 #255024:
Ver tomu, že až taká sláva to nie je, ako sa to prezentuje v médiách, ako Čína stavia.
Kokos tie vyluky na zelezniciach su ako take na zaplakanie. NESKUTOCNE dlho trvaju. Ci Kozarovce, ci Zilina, ci Michalovce a toto Zahorie som si mal tu cest 2x v lete vyskusat na vlastnej kozi, ked som cestoval s bajkom. Som ani nevedel, ze tam nejaka vyluka je, zrazu v DnV pauza 25 min. 😃 O mesiac som siel znova, reku snad to je uz hotove - tak urciteeee.... 30 min. v DnV. 🙂 S vlakmi som skoncil.
Reply on: Tom710 #255020:
Nie.
Reply on: Ma178rek #255022:
Pobyt v Zohore 23 min. To mohli posunúť odchody rovno z Kútov..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.