Reply on: AaronPlays77 #255032:
Tak nech sa docasne presmeruju EC cez Marchegg a tocia cez Ganserndorf, ked je kapacita trate tak katastrofalna, ze primesto musi cakat skoro polhodinu v stanici...
Takze D2 bude este viac upchata lebo ako na to by som sa im vo vlakoch vykaslal...
O mesiac som siel znova, reku snad to je uz hotove - tak urciteeee.... 30 min. v DnV.
S vlakmi som skoncil.
nie tak dávno tu jazdil REX a trval 27 minút.
)
birch
Dlhodobo sa mi nepáči konštrukcia grafikonu, keď sa pár staníc pred cieľom kvôli prechodeniu vlakom vyššej kategórie dávajú minúty navyše (napr. Pezinok). Čo by možno až tak nevadilo, ak by tie vlaky vyššej kategórie jazdili načas. Ale načas nejazdia a mnohokrát je to čakanie osobákov úplne zbytočné, lebo trať je voľná.
V prípade ECčiek do CZ je grafikon dlhodobo len zdrap papiera a grafikon osobákov tým pádom tiež. A dôvodom nie sú len meškania z Maďarska, ale aj vzhľadom na stav infraštruktúty nevyjazditeľné časy na Slovensku.
Keď už teda nedokážeme mať diaľkovú vrstvu jazdiacu načas, tak by tie osobáky do Bratislavy mali mať uvedený odjazd zo Zohoru hneď po príjazde a radšej ich každý druhý deň 20 minút zmeškať ako ich každý druhý deň v Zohore držať zbytočne a aj tak ich možno potom zmeškať.
Že sa to takto nedá "nakresliť", tak to nech si rieši ŽSR ako chce.
To, čo vymysleli, iba všetkých nasrdí a osobáky ani napriek prestoju v Zohore nebudú jazdiť včas.