Vodiči sú asi iný level.
Pýtal som sa ohľadom toho čo má ZSSK a či i MHD bude tiež tak no dúfajme, že nedajú prázdniny VoloVallo je nepredvídatelný
U nás v práci bolo povedané kto chce voľno nech si vezme neplatené alebo dovču, kto robiť nech robí, je to na každom ako si kto vyberie. Ja ešte neviem,do piatka uvidím.
Mesto udeľoVallo svojim zamestnancom voľno, ale týka sa to len vybraných skupín, medzi ktorých vodiči DPB a.s. nepatria. Podľa mne dostupných informácií premáva MHD dňa 17.11.2025 v režime pracovného dňa.
Zaujímalo by ma ako bude MHD jazdiť 17.11. keď je "generálny štrajk" bo niektoré školy a firmy dostali voľno a vlaky majú jazdiť ako pracovné dni, dúfam, že MHD pôjde ako počas školského roka - pracovné dni.
Vážení kolegové, prosím, poraďte.
Tramvaj T3 č. 7807 byla z Tyršova nábřeží odvezena, v současnosti by měla být v Dúbravce v areálu Podkarpatského dopravního spolku. Prosím, kde se tento areál nachází? (Hledal jsem i na letecké fotomapě, vůbec nic se mi nepodařilo najít.)
Za odpověď předem děkuji.
Napísal som to nejasne, býval som tam v rokoch 1966-1983, keď most Lanfranconi ešte nebol a tranzit nám išiel popod okná: https://maps.app.goo.gl/vwSj57sGFpsFvcuFA (v strede na najvyššom poschodí)
Išiel som po ňom v sanitke a riadne ma vytriaslo. Bolo cítiť každý zvar. Neviem čo to je za kryt vozovky či skôr električkovej dráhy no bežný určite nie.
Nech ho mesto reklamuje, keď nevydržal toľko, koľko mal. Most má plánovanú životnosť 150 rokov. Tomu by mal zodpovedať aj betónový povrch. Neexistuje aby bolo normálne, že by mal byť problémom na 10 ročnom moste, obzvlášť v prípade naozaj občasného prejazdu cestných vozidiel.
Pokiaľ viem, tak most bol projektovaný aj pre prejazd záchranných zložiek. Betónový povrch mal byť dimenzovaný aj pre plne nazbrojenú hasičskú cisternu.
Nebol nato jednoducho urobený. Chybu hľadaj v projekte. No nič nebráni tomu, aby išla N80 cez centrum aj naďalej a od Šafka cez SNP čko alebo Apollo do Petržalky. Ostalo by obslúžené aj spodné centrum linkou z Petržalky.
Minimálne na pešo-cyklo lávkach vidno, že pochôdzny povrch sa v rámci šturmovania robil buď v nevhodnom počasí, alebo úplnými fušermi. Od začiatku sa v ňom robia "výtlky". Viem si predstaviť, že podobný problém môže byť aj v strednej časti. Ale s ohľadom na životnosť mosta by to bolo lepšie opraviť, než dúfať, že nejazdením autobusov sa povrch zničí menej
gejza