Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #254773:
Teda ako? Technický stav 10 ročného mostu to nedovoľuje, alebo technický stav povrchu pojazdovanej trate?
Lebo sa mi nechce veriť, že 6 spojov do a 5 spojov z Petržalky každú noc ten most ničí viac ako stovky spojov v každom smere na L3 a s podstatne ťažšími vozidlami.
Reply on: MatejBA #254784:
Ja bývam blízko železničnej trate a nevadí mi ten hluk
Sťažnosti sú aj na areál technických služieb na Bazovej. Vyberám z Google:

"Chlapi, ďakujeme za vašu prácu, ktorú robíte pre mesto.

Na druhej strane je však absurdné, aby areál tohto typu v roku 2025 stále sídlil v lokalite 500 bytov a znepríjemňoval život obyvateľom okolitých budov (hlukom, prachom a vizuálnym smogom).

Snáď sa urýchlene začnú podnikať kroky k jeho presťahovaniu do areálu na Technickej ulici. Areál na Bazovej si zaslúži kultivované spoločensko-administratívne využitie, ako bolo predstavené v štúdii MIB."

"Pracujú tam tí najnekultúrnejší, najnevychovanejší ľudia, ktorí začnú kričať a smiať sa o 4:30 ráno, pod oknami, kde ľudia bývajú!!! Nevypínajú si stroje. Vždy je tam špina a prach! Vždy hluční. Nekultúrni, neúctiví pracovníci! Kedy ich odstránia???"
Reply on: Ike #254775:
Z mojej kolekcie vyberám žiadosť občana o zrušenie autobusovej zastávky pred jeho rodinným domom, aby tam mohol parkovať svoje auto, nakoľko zákaz státia na autobusových zastávkach mu to aktuálne znemožňuje.
Reply on: si #254785:
Ja by som rozlišoval medzi prirodzeným hlukom a neželaným hlukom. Hluk lietadiel pri letisku je prirodzený a nedá sa s ním nič robiť. Drnčiaca vonkajšia jednotka klimatizácie, kde sused šetril a nedal na konzolu silentbloky je neželaný hluk.

10 rokov som býval pri obratisku trolejbusov a súhlasím s tým že niektoré vozidla v idle mode nebolo počuť, niektoré vrčali imho neprirodzene.
Reply on: MatejBA #254784:
"Problém je, že ľudia očakávajú prilisne ticho v meste (viz Ikeho príspevok k Rendezu), a že DPB nevie udržať svoje vozidla v normálnom stave bez toho aby vrešťali."

zakladny problem je ze nemala skupina ludi kupi nehnutelnost lebo to bolo za vyhodnu cenu bez toho aby si zistili okolite suvislosti, lokalitu navstivili v roznych dennych aj nocnych casoch, popytali sa okolovlastnikov, .... a potom sa stazuju na veci ktore k danej lokalite patria a su tam casto uz aj niekolko generacii (rendez)....
Reply on: bobitwo #254781:
Hučia mi pod oknami autobusy idúce hore kopcom, hučia mi tu každých pár minút vlaky lebo musia trubit, hučí mi tu D2 (aj keď to už robia).

Problém je, že ľudia očakávajú prilisne ticho v meste (viz Ikeho príspevok k Rendezu), a že DPB nevie udržať svoje vozidla v normálnom stave bez toho aby vrešťali.

Normálne opravovaný a stojaci autobus by predsa nemal byť príliš hlučný, ak stojí na neutrále a beží. Sú predsa normy, ktoré treba dodržiavať.
Reply on: bobitwo #254781:
Ja si pamätám, že nejaká obyvateľka sa sťažovala ešte niekedy 2010-13 , že v noci je hluk v depe trolejbusov na Hroboňovej keď robili s kladivom prípadne sťažnosť nejakého podnikateľa keď bus 151 bol na Lopeníckej, eliny premávajú cez ulice mesta alebo vlaky popri domov a bývajú tam. 100 ľudí 100 chutí, veď pamätáte ako sa riešilo vôkol SND keď ju tam nechceli a merala hlučnosť, nechcú kvôli ich garážam a rušiť ich akcie, opijáše čo majú, veď im vadilo pred rokom i keď boli preteky a ľudia prechádzali cez mostíky nestabilné. Meškali na predstavenia, ich problém, majú skôr ísť

upravovač fotiek

Reply on: ribbit #254776:
Technicky je možné pospájať T6A5 do trojičiek s dĺžkou takmer 47 metrov (vrátane spriahadiel). Otázka je, či by to dielne DPB boli schopné spraviť, lebo nemajú ľudí. Nakoľko platňové T6A5 na linke 3 nejazdia, ostáva možnosť spojiť iba vozne 1. a 2. série. Mohlo by vzniknúť 14 trojičiek pre špičkové poradia linky 3. To by bolo málo. DPB by potreboval mať ku štrnástim trojičkám T6A5 aspoň 32 nových 49 metrov dlhých električiek, aby pokryl linku 3 v 2,5 minútovom intervale. Pokiaľ viem, tak sa uvažovalo so sedemnástimi ako minimum, ale rámcová zmluva bola vysúťažená "na nulu". Takže uvidíme ako to dopadne. Ja by som si želal nové vozy v čo najväčšom počte.
Reply on: MatejBA #254771:
Je hluk a je hluk. Máš dané hlukové normy, teba ich dodržiavať. Som zvedavý, ako sa ti páčilo, keby ti celé noci pod oknom rachotil vylágrovaný pískajúci autobus. Tiež by si z toho nebol zrovna šťastný.

upravovač fotiek

Reply on: pešiak #254774:
Práveže to vôbec ťažké nemám. Naopak. Mám to ľahké. Niekedy sa mi zdá, že až moc ľahké.
Reply on: zakaznik #254778:
Oprava - Tak nie celkom... je to z knihy "48 Laws of Power". Pravidlo č. 1. 😀
"Never outshine the master"
Reply on: upravovač fotiek #254760:
Myslím, že na tento problém, čo popisuješ, je aj nejaký odborný termín, ale som ho už zabudol.

Že vyššie postavení sa cítia ohrození príliš schopnými podriadenými.

V stredoveku by sa to prejavilo nejak tak, že nejaký poradca panovníka si robil svoju prácu mimoriadne dôsledne a svedomito, očakával uznanie. Panovník ho však dal popraviť, lebo sa obával, že je príliš schopný a mohol by mať dostatočné kompetencie zorganizovať puč. Z tohoto pohľadu môžeš byť rád, že si to prežil (lebo nežiješ v stredoveku).
Reply on: ribbit #254776:
Čokoľvek môže nastať ..

Akože keby sa nakúpi aspoň 20ks takýchto električiek bolo by to super lebo tých 10 je to také že nič ...
V takom prípade by stálo na zváženie aby sa vytvorilo aspoň 10 3iciek z T6
Zvyšné nechať v súpravách
Je mozne ze po nakupe tych 50m elektriciek by mohli vzniknut tie 3 vagonove eliny?
Reply on: bobitwo #254770:
Nám raz prišla žiadosť o zrušenie zriaďovacej stanice Bratislava východ z dôvodu, že žena si kúpila byt na rendezi a vlaky budia jej batoľa.

Say no more, ma'am.
Reply on: upravovač fotiek #254760:
Nuž, veru ťažké to máš. Ja som tiež v minulosti musel v pozícii x načúvať priblblé stanoviská a nariadenia. Jedného dňa som si povedal - tak dosť. Išiel som študovať a hľadať nové informácie. Odvtedy už moji bývalí museli iba rozumieť danej veci, alebo pa, pá na smetisko dejín. Potrebujeme tu rozumných a poctivých ľudí. Drž sa . 🤔
Reply on: Urbanway 2423 #254762:
N80 bola odklonená z centra nie pre Štúrovu, ale pre Starý most, ktorého technický stav podľa správcu komunikácie nie je vhodný na každodennú premávku autobusov.
Reply on: Urbanway 2423 #254769:
Tak hlavne obyvatelia "Pod Zecakom" a prilahleho okolia Segnarov su specialna sorta ludi. Autobus nechcu, tranzit zakazu aby im ludia nechodili po mestskej ulici platenej z dani vsetkych, a este im k tomu pomaha starosta, ktory tam byva - ja uz len cakam, kedy si tam daju rampy cez ulice a spravia si z toho sukromny areal... Obcas by som im najradsej zavrel most na Valentina Matrku, nech pekne chodia po Lamacskej.
Reply on: bobitwo #254770:
Byvaju v meste a stazuju sa na hluk 🙄

Zrusia preto trat 110? Lebo tu 24/7 trubia vlaky a mna budia aj o 3 rano?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.