Reply on: bobitwo #254267:
"3€ nie sú vysoká suma pre jednorazových, či občasných cestujúcich, ak potrebuje párkrát do roka cestovať"Prepac ale toto je blbost - 3 eura je kurna vela, ak zvazis, ze najdrahsi listok v IDS je €6,10.
Vlastne kym nekupis 150 minut/5 zon listok a drahsi, je to priplatok viac ako 100%.
Ak uz, tak nech je priplatok vzdy k najblizsim 50 centom, minimalne +25 centov k cene listka. Takze €1,20 listok by bol €1,50; €1,80 listok by bol €2,50; €2,40 listok by bol €3... az po €6,10 listok by bol €6,50.
To je dostatocne demotivacny priplatok a zaroven nie tak vysoky, aby si zvazil, ci sa ti za tie 3 eura + cena listku neoplati ist skor uz autom.
bobitwo
Nie je problém predsa nechať vytvoriť univerzálnu aplikáciu pre celé Slovensko napríklad. Aj keby nie, pravidelný cestujúci proste bude vedieť čo treba, buď bude mať appku, alebo fyzickú kartu s predplatným, či už vo forme kreditu, alebo nejakého časového úseku. Stále predsa bude možnosť kúpiť si lístok online pre občasných užívateľov, nepotrebujú sťahovať appku, im to príde na mail, ako to teraz funguje bežne. Prípadne tam bude automat. Vyhovárať sa na nie príliš user firiendly, že musím niečo chvíľu pred cestou sťahovať atď je dosť od veci. Ako pravidelný cestujúci máš predplatné, ako občasný cestujúci si sa nerozhodol 3 minúty predtým, že niekam ideš a musel si si pozrieť, odkiaľ a kam to ide, aký bus atď, takže si to môžeš kúpiť online.
Žiaden systém nie je bezchybný, ale dokáže značne eliminovať niektoré nežiaduce veci. Tvoj denný lístok už teraz tak či tak musíš vyťahovať v SAD či vlaku, pri nástupe do vozidla, takže sa nič nemení. Takže výhovorky o tom neobstoja. Londýn tak funguje a nemal som s tým problém, kopa ľudí to mala v obale od mobilu napriklad a to je predmed, čo sa vyťahuje každú chvíľu.