Je skutočne nevyhnutné uzavrieť 1 pruh na Šancovej kvôli reko chodníka? Je to jedna z najdôležitejších dopravných tepien Bratislavy.
Faktom ale je, že na väčšine hlavných zastávok je dvojica vitrín, pričom tá druhá sa zapĺňa úplnými koninami, ktoré si číta len ten, komu sa zrovna vybil mobil - a teda priestor pre nejakú veľkoplošnú mapu, ako navrhoval tuším 810zssk, tu je.
Viko
Základom je, že okrem schém existuje aj parádna A0 mapa (zmestili sa im tam aj pomenovamé ulice!): https://moovitapp.com/index/fr/transport_en_commun-Plan_hors_ligne_Lyon_Villeurbanne_TCL-map-Lyon-3483-7513
Z nej potom graficky vychádza celá komunikácia - nielen interaktívna mapa v apke a teplomery vo vozidlách, ale aj všetky letáčiky kde bude nová linka, ako sa reorganizuje uzol...
Prikladám foto zastávkovej vitríny - nemusíme sa fixovať na vybájenú A3, im sa zmestí schéma "nosných systémov", výrez z mapy na patrične veľkú časť mesta, CP, propagácie a dokonca aj zoznam liniek. Na zastávkach električky a pri východoch z metra ešte navyše majú veľký plagát s prehľadným "plan de quartier" (kružnica 5' / 300m pešo, vyznačené okolité zastávky i významné komerčné či verejné ciele, index) - napr. https://latitude-cartagene.com/wp-content/uploads/2019/11/plan-quartier-tcl-lyon-bellecour.pdf
Celkovo Francúzov táto téma baví, v Latitude Cartagène už experimentujú aj s automatizáciou výstupov, s 3D plánmi uzlov a úspešne "obsadili" svojou robotou ďalšie mestá