Pretoze napriek tomu ponuka na Slovensku pre vodicov, co nemecky nevedia, najlepsie podmienky z tej mizerie (Ondro Sokol by ti vedel hovorit urcite viac). Ale to je ako povedat, ze je lepsie padnut na nohy z 11 poschodia ako na hlavu.
Prosim ta, kde aky absolvent ci iba ciastocne gramotny clovek ma nastup rovnaky ako v DPB, v klimatizovanej kancelarii, cvakne si od 9 do 17 bez nutnosti robit nocne, vikendy, zidaky, bez nutnosti stresovat sa, ze je jednou nohou v base, a minimalne v BA kraji nie je problem s pracou a vyberom (alebo skocit kusok do Rakuska a bavime sa o inom plate aj urovni pre vodicov).
No neviem, premalovat existujuce ciary rovnakou bielou, zakryt ostatne znacenia na ceste a zakryt aj tabule, pricom sa tam dali vsade aj napisy "BUS" bielou... Pritom na Sancovej, ako som pisal, to spravili zltou popri ciarach vyhradzujuce parkovanie. A tam to bude hadam kratsia "vyluka" ako tu pri Boroch.
Inak arriva má nanovo naprogramované panely. Na rozdiel od DPB používa mínusky, za čo chválim, takto je to v súlade s odporúčaniami UITP s cieľom zabezpečiť inklúziu cestujúcich so zhoršeným zrakom (mozog si vie ľahšie domyslieť cieľ, ak oči zlyhávajú buď zo zdravotných dôvodov, alebo z poveternostných). Upustenie od monospace bok dobrý krok, pri náznaku minusiek v DPB som skoro letel s dverami
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy