Pretoze napriek tomu ponuka na Slovensku pre vodicov, co nemecky nevedia, najlepsie podmienky z tej mizerie (Ondro Sokol by ti vedel hovorit urcite viac). Ale to je ako povedat, ze je lepsie padnut na nohy z 11 poschodia ako na hlavu.
Prosim ta, kde aky absolvent ci iba ciastocne gramotny clovek ma nastup rovnaky ako v DPB, v klimatizovanej kancelarii, cvakne si od 9 do 17 bez nutnosti robit nocne, vikendy, zidaky, bez nutnosti stresovat sa, ze je jednou nohou v base, a minimalne v BA kraji nie je problem s pracou a vyberom (alebo skocit kusok do Rakuska a bavime sa o inom plate aj urovni pre vodicov).
No neviem, premalovat existujuce ciary rovnakou bielou, zakryt ostatne znacenia na ceste a zakryt aj tabule, pricom sa tam dali vsade aj napisy "BUS" bielou... Pritom na Sancovej, ako som pisal, to spravili zltou popri ciarach vyhradzujuce parkovanie. A tam to bude hadam kratsia "vyluka" ako tu pri Boroch.
Inak arriva má nanovo naprogramované panely. Na rozdiel od DPB používa mínusky, za čo chválim, takto je to v súlade s odporúčaniami UITP s cieľom zabezpečiť inklúziu cestujúcich so zhoršeným zrakom (mozog si vie ľahšie domyslieť cieľ, ak oči zlyhávajú buď zo zdravotných dôvodov, alebo z poveternostných). Upustenie od monospace bok dobrý krok, pri náznaku minusiek v DPB som skoro letel s dverami
Načo to robíš? Môžeš ísť robiť niečo iné za polovičný plat, ktorý to nebude bežať za státie na konečnej a možno si aj zašpiníš ruky, lebo iní dopravcovia alebo zamestnávateľ pri iných pozíciách s podobnou kvalifikáciou za teba manuálnu prácu na rozdiel od DPB robiť nebude.
Odporúčam napríklad predavača v Lidli v shopping malle (kde 8 hodín nevidíš denné svetlo) alebo si dorob vysokú školu a choď učiť na základnú školu a uvidíš, čo je to mať zodpovednosť za smiešny plat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3