Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ma178rek #253346:
To nie je o zvyku, lebo
- nemas alternativnu trasu
- je to spojnica pre velku cast zapadnej Bratislavy na D2
- zapcha tam bola mimo spicku
- zapcha tam bola pocas letnych prazdnin.

V Septembri to tam bude masaker. Alebo ked zavru Sitinu.
Reply on: MatejBA #253344:
Mňa to trochu aj teší z toho pohľadu, že to je zas cielené ublíženie určitej nemalej skupine obyvateľov. Že by ďalšie voľby ešte nemuseli byť stratené.

Progresívci nerobia malé chyby. O tomto sa bude v Devínskej rozprávať a mohlo by ich to nahnevať.

Podobne som nedávno spomínal fiasko s MHD z festivalu na Zlatých pieskoch. Sú to proste velikáni politického marketingu. Napľutie do xichtu svojmu voličskému jadru a budúcim prvovoličom je veľmi dobrá stratégia.

Reply on: MatejBA #253344:
Je to len o zvyku... Tiež som dnes náhodne išiel do DNV a z DNV a taxikár po pamäti išiel a nadával na ten pruh ... Každá zmena dopravy znamená vždy na začiatku chaos...
Reply on: bobitwo #253343:
Ako som ťa urážal? Tak, že som neuznal tvoju jedinú správnu pravdu bez argumentov?
Reply on: Ike #253319:
Gratulujem Ike, svedkovia Vallovovi dosiahli svoj ciel zapch a emisii 😃

Dnes som isiel pred 15 a na kruhaci (prvy pri Boroch) od DNV dopravna zapcha po ten druhy kruhac, ako som si myslel (pretoze vsetky auta museli davat prednost autam od D2 smer Lamac/Zahorska a od Borov).

Vazne parada dodr... dopravu kvoli 1 autobusovej linke. A tych krasnych extra emisii, co to vypusti, normalne lahoda 🙃
Reply on: S499.1023 #253339:
Sám to vieš lepšie ako ja, tak si kľudne odpovedz. Jediné čo si doteraz zvládol je urážať ma.
Reply on: samkoh #253340:
No svieti, ale môže zabudnúť - a práve, ak ho chcem upozorniť, a nie aby to svietilo 3 km, tak to stlačím 300-400 m pred zastávkou. Čo som si všimol, tak takto to robí 99% cestujúcich.
Reply on: samkoh #253340:
Jasné, že to znamenie môžeš dať v podstate hneď po odchode z predošlej zastávky. Neexistuje žiadne pravidlo kedy najskôr by cestujúci mal dať znamenie. Predmetný “pán vodič” je len lenivý používať mozog a ako už býva u Arrivy zvykom, ich vodiči si radi robia vlastné pravidlá…
Z iného súdka: ako skoro dávate v PAD znamenie v dlhšom medzizastávkovom úseku? Nehovorím, že to musí byť úsek Zlaté piesky-SC, Bratislavská, ale už napr. prvá zastávka v obci, ktorá s predchádzajúcou nie je stavebne spojená.
Nedávno sa mi stalo, že som išiel domov 666-kou zo SC, AS do Cífera na Kaplnskú a znamenie som dal hneď, ako sme minuli kaplnskú Armovňu. Následne vodič zastávku Cífer, Kaplnská o cca. 50 metrov prešvihol a zastavil až na moje upozornenie.
Dnes mi ten istý vodič povedal, že znamenie sa v takýchto dlhých úsekoch(tento úsek má cca. 3 km) dáva až na začiatku obce alebo 300-400 metrov pred zastávkou, lebo keď ho dám hneď za predchádzajúcou zastávkou, vodič za tie 3 km zabudne, že mu niekto zvonil.
Tak ako je to? Doteraz som bol v tom, že znamenie sa dáva podľa možnosti hneď, ako sa vozidlo pohne z predchádzajúcej zastávky a takisto som bol v tom, že to vodičovi od stlačenia znamenia do obslúženia signalizovanej zastávky celý čas niekde svieti.
Reply on: bobitwo #253332:
Už som sa ťa raz pýtal, ktorý z týchto problémov okrem rozchodu Brno nemá? Používa električky rovnakej šírky ako Bratislava, s rovnakým napájaním.
Nie si ty náhodou ten pán od DB, o ktorom Dr. Ing. Dieter Ludwig, otec tram-trainu v Karlsruhe a okolí, povedal: "Die Bundesbahner waren sehr aktiv dabei, die haben uns sehr geholfen, zu jede Lösung haben die immer das passende Problem gefunden."?
Reply on: bobitwo #253332:
Problém Bratislavy nie je technický, ale oveľa hlbší, popísal ho "si". To sa tu snažím naznačiť, mm, tony a rozchody sú v tom úplne nevinne.

Z mojej strany koniec diskusie, nemá to cenu.
Reply on: bobitwo #253333:
pokial mesto objednava to na co ma peniaze, je to v poriadku, ale potom nech aspon nehadze poledna pod kolesa ci uz vozidlam VHD alebo aj ludom pouzivajucim IAD, lebo tym aspon kusok odlahcuju dopyt po kapacite VHD....
a tiez moze usetrit zopar eur na platy a odmeny oddeleniu PR, farbickovania po cestach, .... tym ze tieto pozicie bez nahrady zrusi.... pre bezneho obcana nepredstavuju totiz ziaden prinos....
Reply on: Klepeto #253331:
Teraz si myslíš, že nehrozí.
Ale zas až tak by ma neprekvapilo, ak by sa Svedkovia Vallovi aj ďalej radikalizovali.
🙃
Reply on: bobitwo #253329:
Samozrejme nie pre všetky destinácie. Ale napr. značnú časť Kramarov a západ mesta.

Ak ideš na Štefánikovu, tak ideš po Štefánikovej. Aj na hlavnú stanici tadiaľ.

upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: si #253330:
Mesto by bolo najradšej, keby sme všade cestovali na bicykloch. Lebo to je najlacnejšie. CYKLOSLAVA!
Reply on: si #253330:
Mesto objednáva to, na čo má peniaze. Všetci sa chcete voziť najlepšie zadarmo, každé 3 minúty, ale platiť to už nechce nikto. Ale niekto to zaplatiť musí. Ak povieš mestu, kde nájde na vaše sny ďalších 50-100 miliónov ročne, prosím.
Reply on: andrejandrej #253328:
Prd o tom vieš, ale ideš to kritizovať, že v Bratislave nepoužijeme, čo je v Brme. Napísal som ti najhlavnejšie problémy, prečo sa to nedá.

Ale prosím, oblaž ma technickým riešením, ako dostaneš vlak, čo má 1435mm rozchod, šírku 2820mm, nástupná hrana 580mm, potrebuje 150m polomery zákrut, má dĺžku 90/105m, váha 160/210 ton, napájanie 3 kV ss/25 kV 50Hz na električkové trate, kde je 1000mm rozchod, šírka skrine 2500mm, nástupná hrana cca 300mm, sú 25m polomery zákrut, dĺžka do 32m, váha do 50t a napájanie 600V DC
Reply on: zakaznik #253326:
Redukovanie Šancovej nehrozí ani v treťom volebnom období Valla. To by dopravne zarezali celú severnú časť Starého Mesta, kde nie je alternatíva ako v prípade južnej časti, kde má nábrežie alternatívu v podobe Einsteinovej.
Pokiaľ nebude realizovaná ST, tak ukľudňovanie dopravy na Šancovej, časti Račianskej a časti Pražskej, nehrozí.
Reply on: andrejandrej #253328:
nuz a teraz cisto pragmaticky.... mesto objednava dopravne vykony vo verejnej doprave v rozsahu kam sme sa dopracovali v prvej polovici 90tych rokov v ramci skrtania vsetkeho co sa vtedy dalo.... mesto sa odvtedy poznatelne rozrastlo, objednane prepravne vykony nie....
a teraz si predstav ze do toho vstrcis dalsi (4ty) druh verejnej dopravy, ktory pri politike mesta neobjednat viac, iba prerozdelit by zaroven znamenal dalsie citelne zoskrtanie obsluhy v jestvujucich systemoch.... je toto to co chceme ?
pretoze v Brne je to o tom, ze aj ked maju volu dvihat objem dopravy, uz sa im to na jestvujucej drahovej infrastrukture ma problem zmestit, v Bratislave ale stojime na tom, ze mesto tu volu nema a ocakava ze obyvatelia sa naucia lietat alebo idealne neopustia svoj blok.....
Reply on: zakaznik #253326:
Takže na to, aby som sa dostal na Hlavnú stanicu napríklad z Petržalky, tak namiesto trasy Most SNP - Staromestská - Štefánikova - Hlavná stanica mám ísť Einsteinova - Most Lanfranconi - Mlynská dolina - Brnianska - Pražská - Hlavná stanica? Namiesto 3,6km zo zastávky Dvory treba ísť 10,6km cez už teraz preťažený Most Lanfranconi?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.