To nie je o zvyku, lebo
- nemas alternativnu trasu
- je to spojnica pre velku cast zapadnej Bratislavy na D2
- zapcha tam bola mimo spicku
- zapcha tam bola pocas letnych prazdnin.
V Septembri to tam bude masaker. Alebo ked zavru Sitinu.
Mňa to trochu aj teší z toho pohľadu, že to je zas cielené ublíženie určitej nemalej skupine obyvateľov. Že by ďalšie voľby ešte nemuseli byť stratené.
Progresívci nerobia malé chyby. O tomto sa bude v Devínskej rozprávať a mohlo by ich to nahnevať.
Podobne som nedávno spomínal fiasko s MHD z festivalu na Zlatých pieskoch. Sú to proste velikáni politického marketingu. Napľutie do xichtu svojmu voličskému jadru a budúcim prvovoličom je veľmi dobrá stratégia.
Je to len o zvyku... Tiež som dnes náhodne išiel do DNV a z DNV a taxikár po pamäti išiel a nadával na ten pruh ... Každá zmena dopravy znamená vždy na začiatku chaos...
Gratulujem Ike, svedkovia Vallovovi dosiahli svoj ciel zapch a emisii
Dnes som isiel pred 15 a na kruhaci (prvy pri Boroch) od DNV dopravna zapcha po ten druhy kruhac, ako som si myslel (pretoze vsetky auta museli davat prednost autam od D2 smer Lamac/Zahorska a od Borov).
Vazne parada dodr... dopravu kvoli 1 autobusovej linke. A tych krasnych extra emisii, co to vypusti, normalne lahoda
No svieti, ale môže zabudnúť - a práve, ak ho chcem upozorniť, a nie aby to svietilo 3 km, tak to stlačím 300-400 m pred zastávkou. Čo som si všimol, tak takto to robí 99% cestujúcich.
Jasné, že to znamenie môžeš dať v podstate hneď po odchode z predošlej zastávky. Neexistuje žiadne pravidlo kedy najskôr by cestujúci mal dať znamenie. Predmetný “pán vodič” je len lenivý používať mozog a ako už býva u Arrivy zvykom, ich vodiči si radi robia vlastné pravidlá…
Z iného súdka: ako skoro dávate v PAD znamenie v dlhšom medzizastávkovom úseku? Nehovorím, že to musí byť úsek Zlaté piesky-SC, Bratislavská, ale už napr. prvá zastávka v obci, ktorá s predchádzajúcou nie je stavebne spojená.
Nedávno sa mi stalo, že som išiel domov 666-kou zo SC, AS do Cífera na Kaplnskú a znamenie som dal hneď, ako sme minuli kaplnskú Armovňu. Následne vodič zastávku Cífer, Kaplnská o cca. 50 metrov prešvihol a zastavil až na moje upozornenie.
Dnes mi ten istý vodič povedal, že znamenie sa v takýchto dlhých úsekoch(tento úsek má cca. 3 km) dáva až na začiatku obce alebo 300-400 metrov pred zastávkou, lebo keď ho dám hneď za predchádzajúcou zastávkou, vodič za tie 3 km zabudne, že mu niekto zvonil.
Tak ako je to? Doteraz som bol v tom, že znamenie sa dáva podľa možnosti hneď, ako sa vozidlo pohne z predchádzajúcej zastávky a takisto som bol v tom, že to vodičovi od stlačenia znamenia do obslúženia signalizovanej zastávky celý čas niekde svieti.
Už som sa ťa raz pýtal, ktorý z týchto problémov okrem rozchodu Brno nemá? Používa električky rovnakej šírky ako Bratislava, s rovnakým napájaním.
Nie si ty náhodou ten pán od DB, o ktorom Dr. Ing. Dieter Ludwig, otec tram-trainu v Karlsruhe a okolí, povedal: "Die Bundesbahner waren sehr aktiv dabei, die haben uns sehr geholfen, zu jede Lösung haben die immer das passende Problem gefunden."?
pokial mesto objednava to na co ma peniaze, je to v poriadku, ale potom nech aspon nehadze poledna pod kolesa ci uz vozidlam VHD alebo aj ludom pouzivajucim IAD, lebo tym aspon kusok odlahcuju dopyt po kapacite VHD....
a tiez moze usetrit zopar eur na platy a odmeny oddeleniu PR, farbickovania po cestach, .... tym ze tieto pozicie bez nahrady zrusi.... pre bezneho obcana nepredstavuju totiz ziaden prinos....
Mesto objednáva to, na čo má peniaze. Všetci sa chcete voziť najlepšie zadarmo, každé 3 minúty, ale platiť to už nechce nikto. Ale niekto to zaplatiť musí. Ak povieš mestu, kde nájde na vaše sny ďalších 50-100 miliónov ročne, prosím.
Prd o tom vieš, ale ideš to kritizovať, že v Bratislave nepoužijeme, čo je v Brme. Napísal som ti najhlavnejšie problémy, prečo sa to nedá.
Ale prosím, oblaž ma technickým riešením, ako dostaneš vlak, čo má 1435mm rozchod, šírku 2820mm, nástupná hrana 580mm, potrebuje 150m polomery zákrut, má dĺžku 90/105m, váha 160/210 ton, napájanie 3 kV ss/25 kV 50Hz na električkové trate, kde je 1000mm rozchod, šírka skrine 2500mm, nástupná hrana cca 300mm, sú 25m polomery zákrut, dĺžka do 32m, váha do 50t a napájanie 600V DC
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Dnes som isiel pred 15 a na kruhaci (prvy pri Boroch) od DNV dopravna zapcha po ten druhy kruhac, ako som si myslel (pretoze vsetky auta museli davat prednost autam od D2 smer Lamac/Zahorska a od Borov).
Vazne parada dodr... dopravu kvoli 1 autobusovej linke. A tych krasnych extra emisii, co to vypusti, normalne lahoda