Pamätáme si niekto akúkoľvek zmenu v IDS BK ktorú by Transdata, dlhodobo protežovaná BIDkou ako najlepší dodávateľ dopravného SW na planéte, totálne nedodrbala? To snáď nie je možné že 12 rokov tá firma pokašle každú jednu úlohu čo dostane a impotentní dopravcovia (a organizátor) to u nej stále znova a znova objednávajú. Radosť mať klientov čo majú nulové nároky a platia za takúto fušerinu.
Môj kredit na DK bol žiaľ dostatočný, zmizlo mi vyše eura za zónu 111, hoci je aj po novom v rámci môjho PCL. Arriva na reklamáciu neodpovedá. IDSBK mi dnes odpísali, že boli technické problémy a bla bla, mohli to napísať aspoň do apky, hnilé to je robiť, fakt neviem, za čo sa cítia byť platení. Hlavne že zase zdražovali. Podľa nich mám poslať kópiu cestovného lístka dopravcovi. Lístka, ktorý mi jeho šofér ukradol, ako aj napr. cestujúcemu predo mnou. A vedel prečo. Jedna horšia banda ako druhá.
Mne električenka kúpená koncom mája na staré zóny celkom funguje, len v pondelok v 666-ke na mňa za cestu SC, AS-Cífer, Kaplnská vyskočila cena 2,40, ale našťastie som na DK toľko nemal, takže po potvrdení, že mám električenku, ma vodič poslal ďalej do vozidla.
A čo na to BIDka, už sa ku tomu stihli niekde vyjadriť?
Lebo nech pozerám ako pozerám nikde som nenašiel správu kedy to bude fungovať ako má ani či budú peniaze vracať automaticky alebo si má každý podať po každej ceste kedy mu vodič ktorý o ničom nevie povie niečo podobné a najlepšie nechá cestujúceho zaplatiť nový lístok reklamáciu…
Vodiči majú byť vyškolení a kontrolovaní tak že vedia čo robia, nie že tu panuje úplná anarchia, nikto netuší kde je sever a BID ani po štyroch rokoch nenájde žiadne porušenia štandardov.
Porovnanie si dostal. Ak sa hodnotia len mestá v USA, Houston nie je ani v TOP100, kým v TOP25 sa nachádzajú Los Angeles (12), New York (19) a Chicago (23).
Som myslel, že vytiahnem aspoň nejaké porovnanie v rámci únie a nie celosvetovo.
"EIU’s liveability index ranks cities based on more than 30 indicators across five categories: stability, healthcare, culture and environment, education, and infrastructure."
Ale to sú šoféri Arrivy, čo toto stvárajú. Však nemôžu trepať také bludy ako joykimu alebo na hulváta skásnuť cestujúcim 30minútový lístok v novej tarife, hoci majú PCL a potom ten lístok rýchlo stopiť.
Tak ale vozíme sa tým, čo nám DD (prvé písmeno od slova diletant) vybral.
Tie technické problémy sú najskôr na strane IDS BK (a nebolo by to prvý raz), ale však nemôžu šoféri Arrivy cestujúcim klamať či ich okrádať.
Nemyslím si, že Houston je štvrté najľudnatejšie mesto v Severnej Amerike, keďže minimálne Toronto, Chicago, Los Angeles, New York sú väčšie (v tebou citovanom zozname aj Calgary).
Paradoxom je, že Petržalka je napriek tej hustote stále utopená v zeleni, obrovské vnútrobloky kde sú len lúky a stromy, do toho vôbec nezastavaný centrálny pás... V nej by sa dali postaviť ďalšie stovky bytov bez toho, aby komukoľvek utrpela kvalita života. Ale nie, lepšie je mať 5m2 trávnika v betónovej ohrade na Žitnom ostrove a 2x denne stáť v zápchach...
Rebríček, dám mestá nad nad 1 milión obyvateľov celosvetovo (pre porovnanie, Houston má 2,4 milióna a je 4. najľudnatejšie mesto v severnej Amerike):
2. Viedeň - 2 milióny obyvateľov
5. Auckland - 1,8 milióna
6. Amsterdam - 1 milión
11. Mníchov - 1,75 milióna
12. Sydnej - 5,5 milióna
13. Toronto - 3,1 milióna
18. Stockholm - 1 milión
19. Berlin - 3,5 milióna
20. Ottawa - 1 milión
20. Montreal - 1,9 milióna
20. Melbourne - 5,3 milióna
20. Perth - 2,1 milióna
25. Calgary - 2,5 milióna
28. Hamburg - 2 milióny
30. Singapore - 6 miliónov
34. Paríž - 2,2 milióna
36. Brisbane - 2,3 milióna
40. Londýn - 10 miliónov
42. Miláno - 1,3 milióna
44. Los Angeles - 3,9 milióna
45. New York - 8,3 milióna
47. Madrid - 3,3 milióna
Ešte niečo?
Edit: Houston je v USA mimo TOP100, predbehli ho ako New York, Los Angeles, Chicago, ktoré sú v TOP25 a to tam súťažia s mestami, čo majú 100-300 tisíc obyvateľov.
Včera to nefungovalo ani v Arrive, bolo mi divné, prečo mi po priložení karty s PCL vyliezol lístok, ale šofér ho hneď schrastil, pokrčil a zahodil, rovnako aj cestujúcemu predo mnou. Reku možno nejaký evidenčný, kvôli tomu prechodu. Poobede nás s predplatnými iný šofér posielal rovno ďalej do busu, že to ešte nie je prestavené. Teraz pozerám do konta a z kreditu mi zmizlo 1,09 €. Výborne, môžem zas reklamovať...bohvie koľkí si to všimnú, keď ten lístok šofér hneď ztopil, že ich Arriva skásla.
zakaznik
Však tie prázdne pozemky buď vlastní mesto, alebo výstavbu neumožňuje územný plán. Veď si sám sebe odporuješ.